کد خبر: ۲۴۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ 03 June 2016

فرماندار کرج: امام خمینی معلم جهان اسلام بود

فرماندار کرج گفت: امام خمینی معلم جهان اسلام بود.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه جهان اسلام و به ویژه کشورهای منطقه خاورمیانه در یک صد سال اخیر، روزهای پر فراز و نشیب بسیاری را سپری کرده‌اند گفت: امت اسلام و مردم ساکن خاورمیانه در این مدت درگیر توطئه‌های بسیار زیادی بودند که با هدف غارت منابع جوامع اسلامی و تحت سلطه درآوردند این کشورها از سوی غربی‌ها طراحی و اجرا شده است.

فرماندار کرج تصریح کرد: در چنین شرایطی بود که امام خمینی(ره) پرچم قیام علیه حکومت طاغوت و استکبار جهانی را در دست گرفته و ملت ایران با بصیرت و درک بالایی که داشتند، زیر این پرچم جمع شدند.

ایرانی گفت: قیام امام خمینی (ره) اگر چه دستاوردهای بسیار بزرگی از جمله سرنگونی 2500 سال رژیم ستمشاهی در ایران داشته است، اما محدود به کشورمان نبود و ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب و با الگوبرداری از نهضت امام خمینی (ره) را خود را پیدا کردند.

وی بیان داشت: اگر به تاریخ پنج دهه اخیر خاورمیانه و به طور کلی جهان اسلام دقت کنیم،‌ در می‌یابیم که رهبری و معلم جامعه اسلامی در این مدت امام خمینی (ره) بودند و که نقش معلم و هدایت‌گر امت اسلام را بر عهده داشتند.

وی افزود: به فضل الهی و با عنایات حضرت ولیعصر (عج) شاهد بودیم که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) این وظیفه مهم الهی که بر عهده ایشان قرار گرفته بود را به خوبی انجام داده و امروز جهان اسلام از برکات اندیشه امام (ره) برخوردار است.

ایرانی اظهار داشت: به همین دلیل است که کشورهای غربی تلاش می‌کنند که جوانان مسلمان با اندیشه‌های امام راحل آشنا نشده و آنها را از اصول و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) دور سازند.

وی تصریح کرد: در این شرایط تنها راه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب، ترویج اندیشه‌های امام (ره) و انتقال صحیح پیام ایشان به نسل جوان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار