نماینده مردم اردبیل در مجلس:
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: 20 تیمی باقی ماندن لیگ دسته یک عملاً امکان‌پذیر نیست و حضور تیم شهرداری در لیگ دسته یک نیز سخت به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۲۴۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 05 June 2016

صدیف بدری در نشست هم‌اندیشی توسعه فوتبال اردبیل در هیأت فوتبال اردبیل با اشاره به پیگیری‌های هفته‌های گذشته در مورد ماندن تیم شهرداری در لیگ دسته یک و 20 تیمی ماندن این لیگ اظهار کرد: پیگیری‌های خودمان را انجام دادیم، اما بعید به نظر می‌رسد به این طریق بتوان تیم شهرداری را در لیگ دسته یک حفظ کرد مگر آنکه با راهکارهای دیگر به دنبال ارتقای تیم شهرداری در لیگ بالاتر باشیم.

20 تیمی باقی ماندن لیگ دسته یک امکان‌پذیر نیست/ شورا و شهرداری تکلیف تیم فوتبالشان را مشخص کنند

وی با بیان اینکه در دوره شهرداری بنده، شهردار فعلی و شورای سوم و چهارم حمایت‌های لازم از تیم شهرداری انجام شده، ولی واگذاری آن به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز در اولویت بوده است، افزود: در سال‌های گذشته حتی به صعود تیم شهرداری اردبیل به لیگ برتر فکر می‌کردیم، اما امروز مجبور هستیم دغدغه‌ها و نگرانی‌های تیم سقوط کرده به لیگ پایین‌تر را تحمل کنیم لذا ضرورت دارد هر چه سریع‌تر در این مورد تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: 20 تیمی باقی ماندن لیگ دسته یک عملاً امکان‌پذیر نیست و حضور تیم شهرداری در لیگ دسته یک نیز سخت به نظر می‌رسد.

بدری وجود اختلاف بین هیأت فوتبال و ورزش و جوانان را سم مهلک در روند توسعه فوتبال اعلام کرد و یادآور شد: به هیچ‌وجه نباید به این اختلافات دامن زده شود، بلکه بهتر است با رفع اختلافات هر چه سریع‌تر زمینه‌ای فراهم آید تا فوتبال استان اردبیل احیا شده و در مسیر رشد و بالندگی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات شورا و شهرداری ضرورت دارد تیم فوتبال شهرداری اردبیل به بخش خصوصی واگذار شود که البته جذب اسپانسر نیز از ضرورت‌ها است لذا همه باید دست به دست هم دهند تا این فرایند بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فوتبال اردبیل باید به جایگاه بهتر و شایسته‌تر از این بیندیشد، تصریح کرد: ضرورت دارد اختلافات در این مجموعه ریشه‌کن شده و مدیریت فوتبال استان با حمایت‌های مورد نظر بیشتر از این تقویت شود، چرا که اگر این کار انجام نشود ریشه فوتبال استان متزلزل خواهد شد.

بدری همراهی و همکاری مجموعه نمایندگان استان را در تقویت و توسعه رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال یادآور شد و گفت: مصمم هستیم به صورت ملی و استانی مشکلات پیش آمده برای فوتبال استان را برطرف کنیم و در جذب منابع و اعتبارات مورد نیاز پیگیری‌ها و رایزنی‌های ملی را انجام دهیم و انتظار می‌رود در این مسیر به اهداف مورد نظر در کوتاه‌مدت دست پیدا کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
از اول هم معلوم بود نمشه..
ولی شما که اصلا هدف تون این نبود
فقط یه امید واهی بدین!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
قابل توجه نماینده خلخال. لطفا تلاش کنید تا تیم خلخال دشت از خلخال نرود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار