نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس متنی را امضا کردند تا بر اساس آن جلوی واردات برنج در فصل برداشت گرفته شود.
کد خبر: ۲۴۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 13 June 2016
زباله را یکی از عوامل تخریب منابع طبیعی و محیط زیست در سال های گذشته در کشور دانست و گفت: مازندران منطقه ویژه گردشگری برای گردشگران ایرانی و خارجی با مشکل نوع و دستگاه امحای زباله روبه رو است.

وی با اشاره به اینکه تولید کمپوست از زباله از گذشته ها در مازندران مطرح بود اما مطالعات در این حوزه بسیار ضعیف انجام شده است، اظهار کرد: کمپوست برای غرب مازندران که دارای زمین های اندک است کارآیی ندارد.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید سیستم امحای زباله در مازندران مشخص شود، تصریح کرد: باید سیستم تولید برق از زباله نهادینه شود و در این زمینه با یک شرکت ژاپنی در حال مذاکره هستیم و امیدوارم با حضور و دفاع مسئولان با مشارکت یک پیمانکار و با کارشناسی ساخت زباله سوز انجام شود.

شریعت‌نژاد درباره آب شرب منطقه رامسر و تنکابن اظهار کرد: منبع منابع تامین آب به دریا ریخته می‌شود اما طرح هایی با هدف تامین آب شرب غرب مازندران سرمایه گذاری نشده است.

وی با بیان اینکه فاز یک تصفیه خانه رامسر آماده بهره برداری است، گفت: آب منطقه در شش ماه گذشته با کیفیت بهتری در دسترس مردم قرار می‌گیرد و با وعده آقای وزیر که قرار بود تا پایان شهریور 94 انجام شود، این اعتبار تخصیص داده نشده است و امیدواریم با تخصیص این اعتبار از آب سد میجران به راحتی استفاده کنیم.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصفیه خانه و دستگاه های کولر زنی برای اصلاح آب شرب راه اندازی شده و بزرگترین مشکل این امر لوله گذاری و تعویض لوله های فرسوده در زیر ساخت است و در حال حاضر 3 منبع مخزنی برای ذخیره آب شرب راه اندازی کردیم.

وی در ادامه به جلوگیری از واردات برنج اشاره و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس متنی را امضا کردند تا بر اساس آن جلوی واردات برنج در فصل برداشت گرفته شود زیرا دولت موظف است از کشاورزان که در مازندران حرفه اقتصادی دیگری ندارند حمایت کند.

شریعت‌نژاد درباره مشکلات شهر رامسر نیز اظهار کرد: منطقه رامسر توریست پذیر با طبیعت بکر و زیبا است و امیدوارم با ورود مسافران بتوانیم در زمینه های مختلف خواسته ها در بخش خدماتی، ترافیک، زباله و تهیه امکانات مورد نیاز گردشگران در ورود به شهر و گران نشدن اجناس به حد منطقی و معقول برآورده شود.

وی با اشاره به اینکه با سرمایه گذاری در حوزه اشتغال با شرایط منظم موجب ایجاد انگیزه و شغل مناسب برای جوانان شویم، خاطرنشان کرد: با وجود تعداد فراوانی از جوانان منطقه غرب مازندران باید به دنبال ایجاد راهی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه باشیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار