راستی مطرح کرد:
تابناک: مجری طرح سلامت خبرنگاران اصفهان گفت: بیش از ۷۰ خبرنگار عضو خانه مطبوعات اصفهان به همراه خانواده هایشان در طرح چکاپ سلامت ثبت نام کردند.
کد خبر: ۲۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 20 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حمید راستی اظهار داشت: با آغاز هفته سلامت از فردا به مدت یک هفته ، طرح چکاپ سلامت برای جامعه خبری اصفهان به مدت سه روز در محل خانه مطبوعات اصفهان کلید می خورد.

وی بیان داشت: طرح چکاپ سلامت خبرنگاران برای نخستین بار در اصفهان با همکاری واحد درمانی خیریه حضرت ابوالفضل (ع) به اجرا در می‌آید.

مجری طرح سلامت خبرنگاران اصفهان خاطرنشان کرد: تیم شش نفره از پزشکان ، تکنسین و متخصصان در خانه مطبوعات اصفهان با آغاز هفته سلامت مستقر می شوند و به چکاپ سلامت خبرنگاران می پردازند.

وی با بیان اینکه در چکاپ اولیه سلامت بررسی فشارخون، آزمایش قند خون، اندازه گیری وزن، قد و تن سنجی و غیره انجام می گیرد، گفت: در صورتی که خبرنگاری از نظر سلامت در مرز خطر باشد یا دارای فشارخون، قندخون و چربی خون پنهانی باشد به واحد درمان خیریه حضرت ابوالفضل (ع) معرفی و تحت درمان رایگان قرار می گیرد.

راستی اظهار داشت: چند سال پیش طرح دندانپزشکی برای خبرنگاران به اجرا گذاشته شد که به علت عوامل مختلف این اقدام تداوم نیافت.

وی گفت: امسال در گام های بعدی در حوزه سلامت خبرنگاران تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی منعقد می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار