کد خبر: ۲۵۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 29 June 2016
به گزارش تابناک ایلام، شادمهر کاظم‌زاده عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دهلران اظهار داشت: نفت گاز و آب و خاک کشاورزی در شهرستان دهلران از ظرفیت‌های بزرگ این منطقه در استان ایلام است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان باید برای بالفعل کردن این ظرفیت‌ها تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند و از هیچ کوششی دریغ نورزند.

وی ادامه داد: باید با احداث طرح‌های صنعتی در این شهرستان در زمینه اشتغال‌زایی گام‌های خوبی برداشت و این نیازمند تلاش مدیران و مسؤولان استانی و همت نمایندگان مجلس است.

در ادامه این مراسم امیدعلی سبزی فرماندار دهلران نیز بر ضرورت توجه بیشتر به شهرستان دهلران تأکید کرد و گفت: شهرستان دهلران با عنایت دولت یازدهم در مسیر توسعه قرار گرفته است.

همچنین در ادامه این نشست، نشست دیگری با حضور شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی برگزار و مشکلات زیرساخت‌های عمرانی در دره‌شهر بررسی شد.

شادمهر کاظم‌‌زاده نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند کند عملیات اجرایی طرح پمپاژ چم زاب ارمو و سدسیکان گفت: مسؤولان باید برای رفع مشکلات این طرح‌ها به صورت جدی‌تر اقدام کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
با عنایت دولت یازدهم در مسیر توسعه قرار گرفته است!!!!
دولت یادهم لااقل خیابانهای شهر را اسفالت کنه انتظار دیگه پیشکش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار