کد خبر: ۲۵۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 01 July 2016
به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن خدری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی المهدی(عج) شهر زهک اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی باید با جدیت بیشتری پیگیری و اعمال شود زیرا هنوز آثار آن در جامعه به خوبی مشهود نیست.
وی افزود: افرادی که مدعی پیروی از ولایت امیرالمومنین امام علی (ع) هستند اما حقوق های گزاف دریافت می کنند توانایی درک اقتصاد مقاومتی را ندارند.
وی با گرامیداشت روز جهانی قدس به عنوان یادگار امام راحل گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدف وحدت مسلمانان برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تلاش برای آزادی قدس شریف آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
امام جمعه زهک با تاکید بر جذب سرمایه ها و سرمایه گذاران به منطقه سیستان تصریح کرد: برخی افراد بومی حتی پول های دریافتی حاصل از بازنشستگی خود را در سایر مناطق کشور بجز سیستان سرمایه گذاری می کنند و همین کم توجهی ها سبب بازماندگی این منطقه از رشد و توسعه شده است.
حجت الاسلام خدری از حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تجارت مرزی این منطقه قدردانی کرد.
وی خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه رونق تجارت کوله بری از عوامل حمایت کننده اقتصاد مردم منطقه است و همه مسئولان نیز باید برای توسعه این بخش تلاش کنند.
مردم روزه دار شهرستان زهک امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، از میدان قدس تا مصلی المهدی(عج) این شهر راهپیمایی کردند.
مردم این شهرستان با سر دادن شعارهایی همچون 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل'، 'الله اکبر'، 'فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است' از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار