تتلو: گفتم موسی میره شمال با خونه به خونه تیم بابل صحبت کنه و اگه اوکی بشه بیام تو فوتبال چون الان آماده ام. دلم روشنه به شمال چون شمالیا همیشه با عشق بودن و به ما حال دادن.
کد خبر: ۲۵۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 04 July 2016

به گزارش تابناک مازندران، امیر تتلو خواننده زیرزمینی که مدتی است به قصد حضور در تیم های فوتبال سخت تمرین می کند، در صفحه اینستاگرام خود نوشته که یکی از دوستانش را به شمال فرستاده تا با تیم خونه به خونه بابل صحبت کند! او در اینستاگرامش اینچنین نوشت: «گفتم موسی میره شمال با خونه به خونه تیم بابل صحبت کنه و اگه اوکی بشه بیام تو فوتبال چون الان آماده ام. دلم روشنه به شمال چون شمالیا همیشه با عشق بودن و به ما حال دادن.»


امیر تتلو در راه پیوستن به خونه به‎خونه بابل؟!/ شمالی ها همیشه با عشق بودن!


اما نکته جالب اینجاست که اگر خونه به خونه هم این خواننده را نخواهد، او برای تیم های دیگر برنامه ریزی کرده. تتلو در ادامه پست خود نوشت:«اگه خونه به خونه نشه، میرم تبریز و اگه اونجا هم نشه مجبورم برم ترکیه.»


امیر تتلو در راه پیوستن به خونه به‎خونه بابل؟!/ شمالی ها همیشه با عشق بودن!


تیم خونه به خونه بابل در سال جاری برای به خدمت گرفتن بازیکنان قابل در سطح لیگ برتر و لیگ دسته یک هزینه زیادی کرده است و به اصطلاح سر کیسه را شل کرده است که ظاهرا همین مساله تتلو را برای ملحق شدن به این تیم شمالی و متمول به وسوسه انداخته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار