کد خبر: ۲۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 21 April 2015

مدیرکل فنی استانداری آذربایجان شرقی گفت: عملکرد ارزیابی پروژه‌های عمرانی آذربایجان شرقی در بررسی‌های انجام شده کشور اول شد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، ناظم یونسی در جلسه شورای فنی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در استان امر نظارت مورد تاکید خاص قرار دارد و بخشی از موفقیت‌ها مرهون نظارت‌های صورت گرفته است.

وی گفت: در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی علاوه بر ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارتخانه‌ها در مراکز استان‌ها نیز ارزیابی صورت گرفته است و اداره راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی رتبه نخست کشوری و اداره کل نوسازی مدارس رتبه نهم و بنیاد مسکن رتبه هشتم را دارد.

یونسی گفت: براساس نتایج ارزیابی عملکرد عمرانی استان‌ها، استان آذربایجان شرقی با کسب امتیاز کل 77/9 رتبه اول کشوری را در این مورد به خود اختصاص داده است و استان‌های زنجان و هرمزگان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب امتیاز 59/5 در مکان آخر قرار گرفته است.

مدیرکل فنی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: این ارزیابی‌ها در 6 محور صورت گرفته  است و این روند ادامه خواهد یافت و در این راستا مدت اجرا، نحوه اجرا و کیفیت پروژه  در کنار فاکتورهای دیگر دخالت دارند.

یونسی افزود: درصد تحقق خاتمه پروژه‌ها، کیفیت اجرا، دستیابی به اهداف یک ساله، مدت اجرا، روش ارجاع کار و نحوه اجرا تمام شش فاکتور مورد نظر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :