تا کنون ۳۶ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و گازرسانی به ۳ روستا نیز در حال اجرا است.
کد خبر: ۲۵۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷ 13 July 2016
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: از ۵۳ روستای شهرستان آزادشهر تا کنون ۳۶ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و گازرسانی به ۳ روستا نیز در حال اجرا است.
صفرعلی جمال‌لیوانی در دیدار با فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان آزادشهر با اشاره به روند گازرسانی در سطح شهرستان آزادشهر اظهار داشت: مسئولان برای رفع کردن مشکلات و توسعه‌ی گازرسانی و خدمات‌رسانی در سطح شهرستان آزادشهر کمک کنند.
وی افزود: از 53 روستای شهرستان آزادشهر تا کنون 36 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و گازرسانی به 3 روستا نیز در حال اجرا است.
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: هم‌اکنون در شهرستان آزادشهر بیش از 143 هزار انشعاب نصب، 25 هزار و 900 مشترک جذب و 390 کیلومتر نیز شبکه اجرا شده است.
جمال‌لیوانی گفت: در همین راستا تا کنون بیش از 26 هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و به 21 واحد صنعتی عمده و 4 جایگاه سی‌ان‌جی نیز گازرسانی شده است.
علیرضا ابراهیمی نماینده‌ی مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی نیر در این نشست با قدردانی از خدمات شرکت گاز در راستای توسعه‌ی گازرسانی، خواستار تسریع در گازرسانی به حوزه‌ی نمایندگی خود شد و بر ارائه‌ی هر نوع همکاری در زمینه‌ی مرتفع کردن موانع و مشکلات موجود به‌ویژه تخصیص اعتبارات مورد نیاز تأکید کرد.
حبیب شفایی فرماندار شهرستان آزادشهر نیز در این جلسه از عملکرد شرکت گاز در زمینه‌ی گازرسانی به‌ویژه روستاهای بخش چشمه‌ساران قدردانی کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار