تخلف اليت در مشهد؛
رئيس كميسيون حمل و نقل شوراي شهر مشهد گفت: طبق مصوبه مجلس شوراي اسلامي، نیم ساعت اول پارك خودرو در هر صورتي رایگان است، اما در شهر مشهد به این شکل نیست و پس از گذشت نیم ساعت علاوه بر زمان اضافه میزان پارک ابتدایی نيز محاسبه می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 14 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، سيد جلال فياضي ظهر امروز در نشست خبري با محوريت شرکت الیت ضمن اشاره به قیمت گذاری معابر یادآور شد: از 14 ماه پیش بنا بود تا کشف قیمت بسیاری از معابر صورت بگیرد که تاکنون این مهم میسر نشده، بنابراین اگر درظرف دو ماه آینده نیز اين مهم صورت نگیرد یک کم کاری به حساب می‌آید.
وب افزود: در بحث نیم ساعت اول پارک اختلاف‌هایی وجود دارد به شکلی كه در مصوبه مجلس شورای اسلامی نیم ساعت اول در هر صورتي رایگان اعلام شده است؛ اما در شهر مشهد به این شکل نیست و پس از گذشت نیم ساعت علاوه بر زمان اضافه، میزان پارک ابتدایی نيز محاسبه و دریافت می‌شود.
فیاضی در ادامه با تاکید بر اینکه الیت نباید حیاط خلوت عده‌ای خاص بشود افزود: در سال‌های گذشته این شرکت حدود 300 نیرو را بدون فراخوان و طی فعالیت‌های قانونی فراخوان، به کارگیری کرده است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: نظارت بر الیت باید دقیق‌تر و سیستماتیک باشد و نظارت از سوی شورا و شهرداری باید دقیق‌تر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار