اکبر میثاقی در گفتگو با تابناک:
رئیس جبهه ایستادگی استان کرمانشاه گفت :همراهی مردم استان کرمانشاه با نمایندگان خود حتمی است و استقبال مردم بدون نمایندگان آنان چنگی به دل نخواهد زد
کد خبر: ۲۶۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 14 July 2016






 



8+1نمایندگان کرمانشاه

   اکبر میثاقی رئیس جبهه ایستادگی استان کرمانشاه، دبیر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی کرمانشاه،در گفتگو با تابناک بیان کرد: 8 نماینده پر تلاش و ارزشمند استان کرمانشاه طبق بیانیه اعلام شده مجمع نمایندگان در صورتی حسن روحانی را همراه خواهند کرد که مساعدت خود را با منطقه آزاد تجاری داشته باشد.
 میثاقی گفت این خواسته به حق نمایندگان و همراهی و همدلی آنان باهم می تواند امید خوبی برای مردم در رزومه کاری آنان ایجاد کند.                                                        
 این فعال سیاسی اظهار داشت :که همراهی مردم استان کرمانشاه با نمایندگان خود حتمی است و استقبال مردم بدون نمایندگان آنان چنگی به دل نخواهد زد و مطالبات مردم کرمانشاه نیز از طرف نمایندگان آنان مطرح می شود، چرا که استان کرمانشاه رتبه اول بیکاری را دارد و این حق این مردم شهید پرور و به تعبیر مقام معظم رهبری سینه ستبر تاریخ نیست زیرا استان کرمانشاه نه تدبیری و نه امیدی از دولت رکود دیده است.
وی تاکید کرد:بنابراین مطالبات مردم از حسن روحانی منطقه آزاد تجاری تا بیستون- سرعت بخشیدن به راه آهن کرمانشاه و پالایشگاه آناهیتا- توسعه گردشگری کرمانشاه- توجه به توریسم درمانی با توجه به پتانسیل های پزشکی کرمانشاه- عبور زوار و تردد عتبات عالیات در مرز خسروی با توجه به قدمت چندین ساله این امتیاز که به استان کرمانشاه تعلق داشته است.                                                  این روزنامه نگار و فعال سیاسی افزود:صدور مجوز هرگونه صادرات و واردات از مرزهای استان متعلق به بومی ها باشد. - توجه ویژه به کشاورزی و دامداری استان کرمانشاه- تسهیلات لازم برای معادن غنی و پر ارزش استان کرمانشاه و جلوگیری از خام فروشی و اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری ازدیگر مطالبات مردم می باشد.                      
میثاقی اشاره کرد:در دولت تدبیر و امید بودجه ای که برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است کمتر از بودجه ای بوده است که حسن روحانی برای شهرستان ورامین اختصاص دادند که به لحاظ جغرافیایی و جمعیتی این شهرستان برابر یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه است. لذا انتظار می رود که نمایندگان همین خواسته را از دولت داشته باشند که تدبیری اندیشیده شود و امیدی دراین سفر ایجاد شود.

دبیر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی کرمانشاه انتقاد کرد:که رتبه اول بیکاری کرمانشاه هیچ گونه توجیهی ندارد اگر کرمانشاه 400 کیلومتر مرز مشترک نداشت، اگر کرمانشاه معادن خوب و ارزشمند نداشت، اگر جوانان نخبه و شایسته نداشت، اگر کشاورزی آب و خاک مناسب نداشت ، اگر پتانسیل توریست درمانی نداشت، اگر پتانسیل گردشگری در آن نبود، اگر نفت نداشت، گاز نداشت.... و اگر در بین یک کویر بود می توان گفت بیکاری امیری طبیعی است اما با این همه غنی بودن استان آیا پذیرفته است که رتبه اول بیکاری به کرمانشاه اختصاص یابد                          
رئیس جبهه ایستادگی استان کرمانشاه در این گفتگو از رئیس جمهور خواست که اگر سفرش به خاطر مردم و رفع مشکلات آنان است پس مدیرانی را بکار گیرد که به راههای توسعه استان کرمانشاه آگاهی دارند چرا که عدم شایستگی و ناکارآمدی بعضی مدیران در دولتها باعث شد که کرمانشاه امروز از نظر بیکاری و اقتصادی به حد انفجار خود برسد. لذا انتظار می رود با همراهی نمایندگان و شایسته سالاری به دور از جریانات سیاسی فکری به حال این استان شود.
میثاقی ادامه داد:به امید اینکه هدف از سفر دولت تبلیغاتی و سیاسی نباشد و سفر جناب روحانی برای مردم استان کرمانشاه گره هایی را باز کند. که این امر موجب همراهی مردم با دولت در دوره بعد خواهد بود. سفرتان پر خیر و برکت و وجودتان  مستدام باد.
 وی اشاره کرد:مردم همیشه غیور و مرزبان ایران انتظار ارتقاء استان را دارند پس همت کنید و یا علی بگویید چرا که موافقت مسئولین با منطقه آزاد تجاری تا بیستون نه تنها بیکاری کرمانشاه را رفع خواهد کرد بلکه از میزان بیکاری استان های همجوار هم کاسته خواهد شد. ما معتقدیم که به اندازه لازم برای این امر توجیه اقتصادی وجود دارد .
 میثاقی در پایان یاداور شد:برای مصوبات دولت در سفر به کرمانشاه تلاش خواهیم کرد و در اجرای مصوبات از هرگونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از تلاشهای دولت حمایت و استقبال خواهیم کرد. به امید سرافرازی ملت ایران اسلامی.    اکبر میثاقی    
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار