نقل و انتقالات صبا در لیگ شانزدهم
سید علی فاطمی مهاجم فصل گذشته تیم راه‌آهن با عقد قراردادی رسماً به جمع شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم پیوست.
کد خبر: ۲۶۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 19 July 2016
به گزارش تابناک قم، در حالی‌ که تنها یک هفته به آغاز رقابت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بیشتر نمانده، کادر فنی تیم فوتبال صبای قم همچنان به‌دنبال تقویت ساختار تیمی و پر کردن خلع‌های موجود در این تیم است.

بعد از پیوستن رضا عنایتی و حمیدرضا دیوسالار در روزهای ابتدایی حضور عبدالصمد مرفاوی در تیم صبای قم به‌عنوان سرمربی، شاهد حضور هاشم بیک زاده به‌عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده فوتبال ایران در تیم صبا بودیم که به‌عنوان سومین خرید لیگ برتری صبا نیز لقب گرفت.

سید علی فاطمی مهاجم دو سال اخیر پرسپولیس تهران که در ابتدای آغاز دور برگشت فصل گذشته لیگ برتر فوتبال به‌صورت قرضی از این تیم جدا شد و برای راه‌آهن به میدان رفت، با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال صبای قم پیوست تا چهارمین خرید لیگ برتری صبا باشد.

تیم صبای قم عصر روز شنبه 26 به اردوی هشت‌روزه خود که از 19 تیرماه در اردبیل آغازشده بود، پایان دادند تا ادامه تمرینات خود را از امروز دوشنبه 28 تیرماه در تهران پیگیری کنند.

تیم فوتبال صبا در اردوی سرعین و نیر اردبیل در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کرد و سه‌شنبه هفته گذشته در دیداری تدارکاتی امید شهرداری اردبیل را 4 بر یک و روز جمعه گذشته تیم منتخب اردبیل را 3 بر 2 شکست داد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار