معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از حذف کامل طرح روستا مرکزی در مقطع ابتدایی استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 21 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، خیرالله رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح روستا مرکزی به منظور جلوگیری از تشکیل کلاس های چند پایه در روستاها و مناطق دور و محروم با قرار دادن امکان های لازم، کلاس های چند روستای مجاور در یک روستا تشکیل و دانش آموزان باید برای تحصیل به آن روستا رفت و آمد می کردند.
وی اضافه کرد: از سال تحصیلی جدید با حذف کامل این طرح در مقطع ابتدایی، در دور دست ترین روستاهای استان نیز حتی با وجود یک دانش آموز، معلم اعزام و با پوشش تحصیلی 100 درصدی، هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نخواهد ماند.
رحمانی در ادامه از ورود 500 دانش آموخته دانشگاه تربیت معلم برای تدریس در آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: با ورود این تعداد نیروی جدید، کار ساماندهی نیروی انسانی با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به بررسی تقاضای نقل و انتقال نیروی فرهنگیان استان، افزود: یک هزار و 200 معلم استان تقاضای انتقال درون استانی و 258 معلم نیز به خارج از استان را دارند که رسیدگی به آن متناسب با شرایط و نیاز مناطق بررسی و اعلام می شود.
معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ساماندهی نیروی انسانی را از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش اعلام و یادآور شد: به منظور توجیه دستورالعمل توسعه سنواتی و ساماندهی نیروی انسانی، جلسه ای با حضور مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی در اداره کل برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار