مدیر‌کل میراث فرهنگی اصفهان:
تابناک: مدیر‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: جاذبه‌های متنوع گردشگری در غرب استان به ویژه چادگان این منطقه را به قطب گردشگری طبیعی تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۲۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 26 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون اللهیاری در حاشیه بازدید از شهرستان چادگان و روستاهای هم‌جوار شهرستان چادگان اظهار داشت: سیاست اصلی اداره‌کل میراث فرهنگی در سال 1394 گسترش گردشگری به صورت حرفه‌ای به سمت غرب استان است.

وی افزود: جلوه‌های شگفت‌انگیز طبیعت در غرب استان اصفهان همراه بهترین زیرساخت برای توسعه متوازن گردشگری در غرب استان به ویژه شهرستان چادگان است.

مدیر‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بیان کرد: محور کوهنوردی در دالانکوه‌، توسعه ورزش‌های آبی به صورت حرفه‌ای در سطح دریاچه زاینده‌رود، جاذبه‌های متنوع گردشگری در روستاهای فراموشجان، اورگان‌، باغ نظر و سایر روستاها و به ویژه جمعیت 7 هزار نفری عشایر در این شهرستان فرصت‌های مناسبی را برای توسعه گردشگری در ابعاد مختلف آن فراهم می‌آورد.

وی تصریح کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان از آمادگی کامل برای معرفی فرصت‌های توسعه گردشگری چادگان برخوردار بوده، بنابراین پیشنهاد می‌کنم که مسئولان شهرستان با کمک اداره‌کل به تهیه بسته‌های تبلیغاتی معرفی شهرستان در نمایشگاه‌های مختلف بین‌المللی شرکت کنند.

اللهیاری گفت: باید تلاش کنیم تا ثروت ناشی از حضور گردشگران و پیامدهای مثبت ناشی از حضور گردشگران در شهرستان چادگان که به طور عمده در دهکده تفریحی زاینده‌رود خلاصه می‌شود، به صورت مساوی در سرتاسر آن منطقه توزیع شود.

مدیرکل میراث فرهنگی به همراه فرماندار چادگان و هیئت همراه از شهرستان‌های چادگان، رزوه، و همچنین از روستاهای اورگان‌، باغ نظر، مشهد کاوه‌، روستای گرداب‌، روستای علی‌آباد و روستای فراموشجان بازدید کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :