رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تمامی مراحل قانونی برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان سپری شده و ما آماده برگزاری انتخابات هستیم.
کد خبر: ۲۸۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 19 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از مهر، صمد نوتاش جمعه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: برخی اظهارات مبنی بر عدول هیئت فوتبال استان از اساسنامه فدراسیون فوتبال در خصوص انتخابات سندیت ندارد و ما بر اساس مستندات قانونی عمل کردیم.

رئیس هیئت فوتبال استان متذکر شد: اساسنامه فدراسیون فوتبال پایه فعالیت تمامی هیئت‌ها است و فوتبال اردبیل نیز مطیع قوانین اساسنامه است.

وی متذکر شد: هیئت فوتبال استان خود را مطیع قانون می‌داند و در طول فعالیت خود بر اساس قوانین رفتار کرده است.

وی در خصوص برگزاری انتخابات این هیئت نیز اضافه کرد: ما هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم و در واقع هیئت فوتبال استان در برگزاری انتخابات هیچ مسئولیتی ندارد.

رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه ستاد برگزاری نسبت به برگزاری انتخابات اقدام می‌کند، ادامه داد: این ستاد متشکل از دبیر هیئت فوتبال استان، معاون اداره ورزش و یک نفر حقوق‌دان است.

به گفته نوتاش ستاد برگزاری زمان ثبت‌نام نامزدها را تعیین می‌کند که این زمان در ۲۲ تیرماه اعلام شد و واجدین شرایط ثبت‌نام کردند.

وی افزود: وظیفه این گروه سه نفره تطبیق شرایط متقاضیان با اساسنامه است و اداره کل ورزش موظف است مدارک را به مراجع ذیصلاح ارسال کرده و نتیجه را اعلام کند.

رئیس هیئت فوتبال استان افزود: متأسفانه اداره ورزش تاکنون نتیجه‌ای اعلام نکرده و هر چند تمامی اقدامات قانونی طی شده اما ستاد برگزاری منتظر اعلام نظر اداره کل ورزش استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار