انتظار می رود با درخشش هر 4 نماینده استان در پارالمپیک،خلاء حضور ورزشکاران استان اردبیل در المپیک پر شود.
کد خبر: ۲۸۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 21 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل، سعید محمد پور ورزشکار اردبیلی به دلیل آسیب‌دیدگی، حضور در المپیک ریو را از دست داد و سجاد انوشیروانی مربی تیم ملی وزنه‌برداری تنها نماینده اردبیل در المپیک ریودوژانیرو برزیل است.
اما با این حال مردم استان امیدوارند که 4 نماینده استان در پارالمپیک ریودوژانیرو، بتوانند این خلاء را پر کرده و افتخارآفرینی کنند.
جلیل باقری جدی در رشته پرتاب وزنه، مجید فرزین در رشته وزنه‌برداری، محسن طلوعی به همراه تیم بسکتبال با ویلچر ایران و عبدالله حیدری در رشته پرتاب نیزه ،چهار پارالمپیکی هستند که از استان اردبیل راهی ریو 2016 برزیل شدند .
جلیل باقری جدی: به صورت اساسی در کلاس F۵۵ رقابت‌های دو و میدانی در رشته‌های پرتاب دیسک و وزنه شرکت می‌کند. جلیل باقری در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۰۴ آتن در رشته پرتاب دیسک موفق به کسب نشان نقره بازی‌ها شد.او همچنین در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن نشان طلای بازی‌ها را در رشته پرتاب وزنه تصاحب کرد.
مجید فرزین: او عضو تیم ملی وزنه برداری معلولین و جانبازان جمهوری اسلامی ایران است.در پارالمپیک تابستانی ۲۰۱۲ لندن با حد نصاب ۲۳۷ کیلوگرم قهرمان دسته ۸۲٬۵- کیلوگرم و صاحب نشان طلا شد.
محسن طلوعی: ملی‌پوش اردبیلی تیم ملی بسکتبال با ویلچر است که حضور ،کلیدی،موثر و پررنگ او منجر به کسب مقام های متعدد تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران شده است.
عبدالله حیدری: او در رشته پرتاب نیزه در پارالمپیک ریو حاضر شده و امید زیادی به درخشش او وجود دارد.
تابناک اردبیل برای هر 4 سفیر استان در پارالمپیک ریودوژانیرو آرزوی موفقیت و پیروزی می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار