عضو شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: سازمان تاکسیرانی سبزوار نظارت ضعیفی روی تاکسی‌رانان دارد.
کد خبر: ۲۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 29 April 2015
مسعود پسندیده در حاشیه بازدید از سازمان نظارت بر تاکسیرانی این شهرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه برخی از تاکسی‌داران نرخ‌های مصوب شورا و سازمان تاکسیرانی را رعایت نمی‌کنند، اظهار داشت: متاسفانه سازمان تاکسیرانی سبزوار نظارت ضعیفی بر روی تاکسی‌داران دارد و این مسئله سبب شده تا عده‌ای از آنها کرایه‌هایی خلاف نرخ مصوب را دریافت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان اینکه باید به سازمان تاکسیرانی در حوزه تامین نیروی بازرسی و نظارت کمک شود، تصریح کرد: با یک اکیپ نظارت و بازرسی نمی‌توان بر 3 هزار تاکسی در سطح شهرستان نظارت کرد و شهرداری باید در این زمینه به سازمان تاکسیرانی کمک کند.

وی با اشاره به مسئله واقعی شدن نرخ کرایه تاکسی در سبزوار نیز گفت: در این زمینه جلسات مختلفی برگزار شده که در نهایت فرماندار به عنوان رئیس شورای سازمان تاکسیرانی طرحی را ارائه کرد که قرار بود پنج درصد به نرخ کرایه تاکسی‌ها اضافه شود و بعد از آن این نرخ هر بار به میزان پنج درصد افزایش یافت تا به 20 درصد افزایش نرخ کرایه تاکسی رسیده است.

پسندیده با بیان اینکه فرماندار در همان جلسه عنوان کرد که این نرخ 20 درصد هم در کمیته انطباق توسط خود ما رد می‌شود، ادامه داد: این مسئله جای صحبت دارد که درباره نرخ کرایه تاکسی اینطور قضاوت و تصمیم‌گیری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید نرخ کرایه تاکسی به سمت واقعی شدن برود، ادامه داد: ما در گذشته نیز مصوبه‌ای داده بودیم که آژانس‌های درون شهری باید برای دریافت کرایه از تاکسی‌متر استفاده کنند که متاسفانه این کار به دلیل نبود نظارت‌ها عملی نشد و آژانس نیز هرطور که خواستند از مردم کرایه گرفته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار