مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان کرمانشاه:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: یادمان ورود آزادگان در محل ورود اسرا به میهن اسلامی در مرز خسروی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۲۹۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 22 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ مرادعلی محمدی با اشاره به برنامه‌ریزی برای  گسترش و ساخت یادمان‌‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: یادمان شیخ صله در منطقه عمومی شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه و در مجاورت ارتفاعات شیخ شمیران عراق در آینده نزدیک ساخته می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه یادمان حماسه پاوه و یادمان مرصاد گسترش یافته است، عنوان کرد: عمده اقدامات عمرانی یادمان شهید شیرودی انجام شده و یادمان بازی‌دراز با فضاسازی مناسب در آینده به یکی از مهمترین یادمان‌ها تبدیل می‌شود.
محمدی از افتتاح یادمان شهدای مطلع‌الفجر با 700 متر مساحت و دفتر فرهنگی یادمان شهدای گیلان‌غرب در هفتم مهر ماه خبر داد و گفت: یادمان شهدای گیلان‌غرب دارای 4880 متر مربع زیربنا است که فاز نخست آن یعنی دفتر فرهنگ آن با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.
وی به ساخت یادمان بیمارستان تخریبی قصرشیرین و پادگان ابوذر اشاره و اظهار داشت: زمین مرکز فرهنگی یا باغ موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه با 14 هکتار مساحت در روبروی هوانیروز جنب پادگان توحید قرار دارد که طرح آن تهیه و نقشه ارائه شده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به اقدامات لازم برای ارسال نمونه خون خانواده‌های شهدای جاوید‌الاثر استان به تهران اشاره کرد و گفت: نمونه خون والدین و اقوام درجه یک شهدای جاوید‌الاثر استان برای تطابق با DNA شهدای گمنام ارسال شده است و امید داریم تعدادی از این شهدا شناسایی شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار