کد خبر: ۳۰۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 09 October 2016
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی نیک‌منش در حاشیه نمایشگاه بانکداری اسلامی کنگره ملی امیران، سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از برنامه این بانک برای سرکشی از مناطق عشایری و آشنایی با ظرفیت‌های مشاغل اقتصاد مقاومتی خبر داد.

مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید چند روز قبل خود و همکارانش از مناطق محروم بهمئی، این گونه اقدامات را ارزشمند و مؤثر دانست.

نیک‌منش از یک تصمیم در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی خبر داد و ابراز داشت: درشهرستان محروم بهمئی که بانک مهر اقتصاد شعبه ندارد، بسیجیان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالی اقتصاد مقاومتی نیازی به مراجعه به شعب این بانک در شهرهای مجاور ندارند و همکاران ما در یک محل از قبل مشخص شده حاضر شده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد جذب بودجه حدود ۱۳ میلیارد تومانی در اقتصاد مقاومتی را اقدام مهمی در این حوزه توصیف و تأکید کرد: استفاده مؤثر از این فرصت به منظور کاهش بیکاری و رشد تولید، نیازمند کار، تلاش و حمایت همه جانبه است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش پرداخت به موقع اقساط و گردش این منابع را زمینه‌ساز اصلی موفقیت در طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه اقتصاد مقاومتی دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار