رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پرخیر و برکت بودن سفر رییس جمهور و هیات دولت به کرمانشاه برای این دانشگاه، از اختصاص اعتبار یک هزار میلیارد ریالی در سفر دکتر روحانی به این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 13 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،دکتر حسین کریم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اعتبار که در بین سایر مبالغ اختصاص داده شده به دستگاه های دیگر بسیار مناسب بوده، بخش عمده ای از آن برای تکمیل و تجهیز بیمارستان های اسلام آبادغرب و پاوه در نظر گرفته شد.
وی افزود: همچنین با این اعتبار تمامی تجهیزات مورد نیاز برای پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خریداری می شود.
کریم خاطرنشان کرد: پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمینی به مساحت 55 هکتار و در منطقه سرخه لیژه واقع شده که شامل دانشکده های دندانپزشکی، پرستاری - مامایی، پیراپزشکی و پزشکی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه از افزایش هفت رشته تخصصی پزشکی در استان طی دو سال اخیر به مجموعه این دانشگاه خبر داد و گفت: چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، پوست، رادیوتراپی و ارتوپدی از جمله رشته های لوکسی به حساب می آیند که در این مدت به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه داده شد، رشته های که به هر دانشگاهی داده نمی شود.
وی یادآور شد: همچنین از وزیر بهداشت قول اضافه شدن سه رشته فوق تخصصی دیگر برای امسال را نیز گرفته ایم که امیدوارم با حمایت مسوولان استان این امر محقق شود.
کریم در ادامه یکی از کارهای بزرگ دولت تدبیر و امید و وزارت بهداشت را تغییر و تحول در نظام پزشکی کشور عنوان و اظهار کرد: با اجرای طرح تحول سلامت هزینه درمانی مردم از حدود 40 درصد به سه درصد در مناطق روستایی و 6 درصد در مناطق شهری رسید.
وی در پایان گفت: فکر می کنم وزارت بهداشت با این اقدام بزرگ خود به منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند خانواده ها نباید جز رنج مریض داری، رنج دیگری داشته باشند جامه عمل پوشانده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار