قهرمان شیرازی دو نیمه استقامت کشورگفت: کشورهای عربی با استفاده از دوندگان آفریقایی چندین سال است که درمسابقات مختلف شرکت دارند از این رو در مسابقات آسیایی باید به مصاف دوندگان آفریقایی بروم.
کد خبر: ۳۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 05 May 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از ایرنا،مسلم نیا دوست اظهارداشت:با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا خود را آماده می کنم و تلاش خواهم کرد با مدال به کشور بازگردم.

وی اضافه کرد:دوندگان بحرین و قطر حریفان اصلی ما هستند و سعی دارم همچون سجاد مرادی قهرمان 1500 متر بازیهای آسیایی گوانژو که دوندگان آفریفایی را پشت سرگذاشت، این رقیبان حرفه ای را شکست دهم و برای کشورم افتخار کسب کنم.

وی افزود: استان فارس با وجود دوندگان مستعد جایش در رقابت های لیگ باشگاهی کشور خالی است و دوست دارم به جای اینکه درتیم نفت تهران بدوم برای تیم استان خودم در این رقابت ها شرکت کنم.

نیا دوست بیان داشت: درصورت حمایت مالی از دو و میدانی فارس درمسابقات لیگ باشگاهی، این استان درجمع سه تیم برترکشور قرارخواهد داشت و نیازی هم به استفاده از بازیکنان غیربومی ندارد.

این قهرمان ضمن تشکر ازحمایت های مدیرعامل شرکت پارس مهرفارس افزود:با مشخص شدن حامی مالی دو و میدانی شاهد درخشش بیشتر دوندگان فارس در رقابت های داخلی و خارجی خواهیم بود .

نیا دوست اظهارداشت: دو و میدانی فارس با تلاش بی وقفه سیروس زارع مهذبیه و مربیان استان همواره در کشور مطرح است.

رقابت های قهرمانی آسیا 13تا17خرداد ماه 94در کشور چین برگزار می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار