دبیر شورای شهر کرج:
دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: امکانات ورزشی باید به صورت عادلانه در شهر توزیع شود.
کد خبر: ۳۱۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 22 October 2016

مصطفی سعیدی‌سیرائی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که امروزه اکثر جوامع با آن روبه‌رو هستند، معضل آسیب‌های اجتماعی است که اگر برای رفع و مقابله با این معضلات تدابیر و برنامه‌ریزی لازم را انجام ندهیم، با مشکلات بسیار بیشتری روبه‌رو می‌شویم.

وی افزود: به عنوان نمونه معضلاتی چون اعتیاد و یا ناهنجاری‌های اجتماعی مشابه در جامعه ما هزینه‌های بسیار زیادی را به کشور تحمیل می‌کند که تنها یک نمونه آن افزایش طلاق در جامعه است.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ثبت هر یک مورد طلاق، آسیب‌ها و ناهنجاری‌های بسیار زیادی را به جامعه و مردم تحمیل می‌کند و به طور قطع پیشگیری از این آسیب‌ها به مراتب ساده و ارزان‌تر از رفع تبعات آن است.

سعیدی‌سیرائی گفت: یکی از مهمترین ابزارها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد و برخی از ناهنجاری‌های فرهنگی ـ اخلاقی، تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش است.

وی بیان داشت: جوانی که بخشی از زمان خود را به ورزش اختصاص داده و با ورزشکاران تعامل و رفت و آمد می‌کند، به طور قطع کمتر از دیگران به دام بلای خانمان‌سوز اعتیاد می‌افتد.

سعیدی سیرائی گفت: امروزه همه به اهمیت ورزش معترف هستند، اما پرسش اصلی این است که آیا ما امکانات لازم برای ورزش نسل جوان و زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کرده‌ایم.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج افزود: یکی از نیازهای اصلی امروز کرج توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات ورزشی در تمام نقاط شهر و به ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

سعیدی‌سیرائی ادامه داد: مردم ساکن مناطق محروم به دلایل مختلف بیش از دیگر نقاط در معرض آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها هستند و به همین دلیل باید به صورتی برنامه‌ریزی کرد که امکانات ورزشی در این مناطق نیز در دسترس عموم قرار گیرد.

وی اظهار داشت: به طور قطع اگر عدالت را توزیع امکانات، سالن‌ها، تجهیزات و زیرساخت‌های ورزشی رعایت نکرده و برخی از مناطق محروم از این امکانات باشند، نمی‌توانیم به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار