راهکارهای یک عضو شورای شهر برای خروج از بن‌بست یک طرح عمرانی
دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: معطلی پنج ساله طرح احداث ورزشگاه 6 هزار نفری کرج پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۳۱۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 25 October 2016
مصطفی سعیدی‌سیرایی اظهار داشت: در سال 90 کلنگ احداث ورزشگاه 6 هزار نفری کرج به عنوان یکی از مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری وقت به استان البرز بر زمین زده شد.
وی افزود: متاسفانه علیرغم هزینه چند میلیاری که تاکنون برای احداث این مجموعه انجام گردیده اما به دلیل نبود بودجه، کار متوقف شده است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: این اخلال به دلیل شرایط اقتصادی دولت طبیعی است و در این وضعیت دولت نمی‌تواند برای تکمیل پروژه ورزشی فوق هزینه‌ای تخصیص دهد.
سعیدی‌ سیرایی با اشاره به اهمیت تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان البرز به ویژه شهرستان کرج، گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، باید امکانات ورزشی را افزایش داده و با تشویق نسل جوان به ورزش،‌ جلوی به دام افتادن آنها را بگیریم.
وی بیان داشت: از سوی دیگر استان البرز و شهرستان کرج به دلیل همجواری با پایتخت، ظرفیت‌های بسیاری برای برگزاری مسابقات ملی و فراملی دارد و در صورت احداث یک سالن استاندارد ورزشی، می‌توانیم میزبانی مسابقات مهم کشوری و آسیایی و حتی جهانی را بر عهده بگیریم.
دبیر شورای اسلامی شهر کرج افزود: بنابراین تلاش برای تکمیل پروژه ملی احداث ورزشگاه 6 هزار نفری در کرج، یک ضرورت انکار ناپذیر برای استان و حتی کشور به شمار می‌آید و متاسفانه این پروژه به دلیل نبود اعتبارات کافی متوقف شده است.
سعیدی‌سیرایی ادامه داد: این توقف برای یک طرح بزرگ و ملی پذیرفتنی نیست و مدیریت شهری و شهرداری می‌تواند برای تکمیل پروژه فوق پیش‌قدم شود.
وی با اشاره به پیشنهادی که در این زمینه مطرح کرده است، گفت: پیشنهاد دادم که شورا و شهرداری کرج احداث ورزشگاه 6 هزار نفری این شهرستان را بر عهده گرفته و پس از تکمیل بخشی از نیازهای مجموعه شهرداری به سالن‌های ورزشی از این مسیر تامین گردد.
وی اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری در کرج نظر مثبتی در این زمینه داشته و تلاش می‌کنیم با برگزاری جلسه‌ای با حضور اداره‌کل ورزش و جوانان، شورای شهر، شهرداری و دیگر دستگاه‌های مسؤول، کاری که به سود ورزش و جوانان ورزش‌دوست استان البرز است را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار