کد خبر: ۳۲۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 29 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،روابط عمومی شرکت گاز استان با صدور اطلاعیه ای از قطعی 24 ساعته گاز مناطق شهرستان بویراحمد از تاریخ 95/8/10 خبرداد.
روابط عمومی شرکت گاز استان در نامه ای به معاون تولید و پخش خبر صدا و سیمای استان که رونوشتی از آن به دست امید مردم رسیده است، اعلام کرد که گاز شهرستان بویراحمد در روز ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۵ به مدت ۲۴ ساعت قطع می شود.

در این نامه که امروز ۸ آبان ماه صادر شده است، آمده:

به اطلاع مردم شریف شهرستان بویراحمد می رساند به منظور تعویض ایستگاه تقلیل فشار شهر یاسوج و حومه گاز کلیه مناطق شهرستان بویراحمد از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۳۹۵/۸/۱۰ به مدت ۲۴ ساعت قطع می گردد. خواهشمند است ضمن پیش بینی تمهیدات لازم برای گرمایش و پخت و پز در مناز از دستکاری سیستمهای گازرسانی خودداری نموده و تا زمان مراجعه ماموران شرکت گاز و وصل مجدد جریان گاز طبیعی با ماموران همکاری نمایید. لازم به ذکر است این عملیات به منظور رفع مشکل افت فشار گاز شهر یاسوج و تضمین پایداری شبکه در چشم اندازی ۲۰ ساله است.

لازم به توضیح است که نامه مذکور تنها خطاب به صدا و سیمای مرکز استان نوشته شده و موضوع قطع ۲۴ ساعته گاز بویراحمد تاکنون به سایر رسانه ها اطلاع رسانی نشده است.

مردم با پتو خودشان را گرم کنند/ قرار بود تابستان انجام شود

با توجه به اینکه این روز هوای شهرستان سردسیری بویراحمد به ویژه در شب سرد است، این قطعی گاز می تواند مردم را در گرم کردن منازل مسکونی و محل های کارشان دچار مشکل کند و با توجه به اینکه طولانی مدت است مردم تنها روز یکشنبه فرصت دارند که چاره ای برای پخت و پز بیاندیشند.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت گاز استان با بیان اینکه این اقدام نیاز شهر است و اگر تعویض ایستگاه تقلیل فشار صورت نمی گرفت احتمال قطعی گاز در آینده وجود داشت، در پاسخ به این سوال که چرا دو روز مانده به قطع گاز اقدام به اطلاع رسانی کردید، گفت: نیازی به اطلاع رسانی بیشتر نبود و امشب و فردا شب در این زمینه به مردم اطلاع رسانی می کنیم.

محمود قهرمانی در گفت و گو با امید مردم افزود: قرار بود این کار در تابستان انجام شود اما با توجه به مشکلات تحریم ها برخی قطعات گیر نیامد و به این زمان موکول شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سعی می کنیم قبل از تاریکی هوا کار به اتمام برسد اما اگر چنین نشد مردم با پتو خودشان را گرم کنند چرا که ناچار از این اقدام بودیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار