‌سلطان‌الذاکرین سلیم موذن‌زاده اردبیلی وصیت کرده که پیکرش در بارگاه امام رضا(ع) تدفین شود.
کد خبر: ۳۳۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 22 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، مرحوم سلطان‌الذاکرین سلیم موذن‌زاده اردبیلی در مراسم جشن عید غدیرخم در مهر ماه 1394 در حسینیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در اردبیل گفته بود که چند صباحی از عمر من باقیمانده و وصیت می‌کنم مرا با نوای «زینب زینب» در اردبیل تشییع و سپس برای تدفین به جوار بارگاه نوری امام رضا (ع) در مشهد مقدس انتقال دهند.

مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی از مداحان و ذاکران مشهور اهل‌بیت در عالم تشیع بود که صبح امروز در سن 80 سالگی در بیمارستان امام خمینی اردبیل دار فانی را وداع گفت.
 
توضیحات فرزند مرحوم موذن زاده درباره محل تدفین استاد

بر پایه این گزارش به دنبال انتشار این خبر، ودود موذن زاده اردبیلی فرزند مرحوم سلیم موذن زاده در جلسه ستاد برگزاری مراسم تشیع و خاک‌سپاری مرحوم سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی تصریح کرد: پدر در طول حیات خود ساده زیستی را پیشه کرده بود و امروز جامعه دینی سوگوار از دست دادن اوست.

وی با اشاره به تربیت شاگردان متعدد از سوی سلیم مؤذن‌زاده تصریح کرد: صوت مؤذن‌زاده اردبیلی به مانند پدر و برادر خود داوودی بود و امروز سزاوار است که مراسم خاک‌سپاری متناسب با شان و جایگاه وی برگزار شود.

فرزند سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی افزود: تا آخرین لحظه حیات وصیتی در خصوص محل دفن از سوی پدر مطرح نشده بود و حتی در تحقیقاتی که از دوستان نزدیک وی داشتیم ایشان به مورد خاصی اشاره نکرده اند.

مؤذن با تاکید به اینکه هیچ وصیتی در خصوص دفن در مشهد مطرح نشده است، افزود: ما دو پیشنهادبرای دفن مطرح کردیم که یکی در بهشت فاطمه در کنار برادران و دیگری در قطعه مفاخر بهشت‌زهرا است.

وی افزود: دفن سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی در قطعه مفاخر بهشت‌زهرا از سوی خانواده وی نیز پذیرفته شده و انتظار می‌رود مراسم تشیع و خاک‌سپاری مداح بزرگ اهل‌بیت سزاوار و شایسته برگزار شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
روحش شاد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
بنده هم به عنوان یک شهروند درگذشت اسطوره جاویدان عالم حسنیت در اردبیل را خدمت خانواده آن مرحوم و تمامی دوستداران و عزاداران تسلیت عرض می نمایم . درمورد محل دفن و اینکه وصیت کرده باشند قطعا نظر خانواده و نزدیکانش مهم میباشد اما بنده در همان مراسمی که به مناسبت عید غدیر برپا شده بود حضور داشتم ( البته مسئولین استانی و حتی نماینده اردبیل جناب آقای پیرموذن هم حضور داشتند ) و آن مرحوم در همان جا اعلام کردند که آرزو دارند و از مسئولین میخواهند که در جوار مرقد امام رضا ع دفنش کنند و قطعا فیلم آن مراسم موجود است . حالا اگه نتونستند کاری کنند و اعلام میکنند که چنین وصیتی نکرده اشکالی ندارد در هر حال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان آرزوی صبر دارم.
خادم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
حق با پیام دهنده محترم است مسئولین ارشد استان ما عملا ثابت کردند که فقط بلدند بی نظمی و ناهماهنگی ایجاد کنند مقام ارشد استان درباره استاد سلیم بی مهری کرد بجای رایزنی با مسوولان کشوری برای تدفین استاد درمشهد و یاحداقل قم به دوسطر پیام تسلیت بسنده کردند.
این مقام محترم علیرغم فرصت دوروزه ، حتی نتوانست یکی از مقامات ذیربط کشوری را برای شرکت در مراسم تشییع جنازه به اردبیل بیاورد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
موذن زاده هر کجا دفن باشد چه مشهد چه اردبیل ،جایگاهش در قلب ماست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار