با تغییر و جابجایی فرمانداران مشگین و گرمی
با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان گرمی معرفی شد.
کد خبر: ۳۳۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 24 November 2016
به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در حکمی ابراهیم امامی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گرمی منصوب کرد.

استاندار اردبیل در قسمتی از حکم یادشده ابراز امیدواری کرده نامبرده با به کارگیری همه توان و تجربه خویش و بهره‌گیری از ظرفیتهای موجود در آن مجموعه در پیشبرد اهداف و سیاستهای دولت تدبیر و امید و خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان با الهام از منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی  موفق باشد.

ابراهیم امامی پیش از فرماندار شهرستان مشگین‌شهر بود که جایگزین میرعلی رحیمی زاد فرماندار سابق گرمی شد.
برپایه این گزارش، طاهر شریفی معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل در مراسم معارفه فرماندار جدید گرمی گفت: جابه‌جایی فرمانداران حرکتی برای تقویت توسعه و توانمندسازی مناطق مختلف استان به منظور رسیدن به یک شرایط و وضعیت مطلوب است.

معاون سیاسی و امنیتی  استاندار اردبیل تغییر فرمانداران را تنها به نیت استفاده از توان فرمانداران توانمند در راهبرد توسعه‌ای همه‌جانبه اعلام کرد و افزود: این تغییرات بنا به صلاح استاندار اردبیل و هماهنگی وزارت کشور و مشورت گرفتن از نمایندگان انجام شده و هیچ علت دیگری را برای این تغییرات نمی‌توان متصور شد.
 شریفی با قدردانی از خدمات ارائه شده توسط رحیمی‌زاد در دوران مسؤولیت فرمانداری این شهرستان بیان کرد: این چهره خدمتگزار به شهرستانی بزرگ‌تر از گرمی برای انجام مأموریت و خدمت خواهد رفت.
 
احتمال می رود مقصود معاون استاندار از مقصد رحیمی زاد،تصدی پست فرمانداری مشگین شهر باشد.
 
به گزارش تابناک اردبیل، در پی اظهارات چندی پیش وزیر کشور مبنی بر تغییر قریب الوقوع حدود 100 فرماندار در کشور، از سه هفته پیش اخبار مربوط به تغییرات در فرمانداران استان اردبیل منتشر شد که در همین زمینه فرماندار خلخال تغییر کرد اما به یکباره مراسم تودیع و معارفه فرماندار مشگین شهر لغو شد و سایر تغییرات در فرمانداری های اردبیل،سرعین و بیله سوار نیز در هاله ای از ابهام ماند ضمن این که در کنار تغییرات در فرمانداری ها، احتمال تغییر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در صدر اخبار مربوط به تغییرات مدیریتی همچنان داغ است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
بی ثباتی که به اعتقاد صاحب نظران افت مدیریت است دراستان ما بیداد میکند
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
زبل خان اینجا ..زبل خان اونجا...زبل خان همه جا..............
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
http://moghanehonline.ir/%d8%a2%d9%82%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%da%86%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%b4%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%a7%d9%86/
گزارشگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
این جابجاییها انهم چندماه مانده به انتخابات یعنی چه؟؟ اقای استانداربجای حل مشکلات اکتشاف نفت مغان یا سیمان خلخال واینگونه کارهای ماندگار باتعویضهای بی فایده وقت مارا به هدرمیدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
حالا که نه پولی برای اجرای پروژه در استان وجود دارد . نه برنامه ای ، بیکارنشستن فایده ندارد بذارید لااقل چند نفر باصطلاح مدیر دارند جابجا کنند . آقا ادامه بده نوبت بخشدارها ست و...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
استان اردبيل فلج شد با اين مدیران بي تجربه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار