محرم نویدکیا از سپاهان خداحافظی کرد!
تابناک: محرم نویدکیا نام و خاطره ای است که طلایی پوشان شاید یکی از افتخاراتشان داشتن چنین بازیکنی باشد. بازیکنی که به تعبیر عده ای حضورش در زمین هم به نفع این تیم است.وی که ماهها به خاطر مصدومیت از زمین فوتبال دور بود چند هفته ای است به میادین بازگشته و در روند نتیجه گیری تمیش نیز موثر است.
کد خبر: ۳۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 12 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان، محرم نویدکیا نام و خاطره ای است که طلایی پوشان شاید یکی از افتخاراتشان داشتن چنین بازیکنی باشد. بازیکنی که به تعبیر عده ای حضورش در زمین هم به نفع این تیم است.وی که ماهها به خاطر مصدومیت از زمین فوتبال دور بود چند هفته ای است به میادین بازگشته و در روند نتیجه گیری تمیش نیز موثر است.

در ابتدا عده ای می گفتند، محرم با فرکی اختلاف دارد، این موضوع بلافاصله از سوی فرکی تذکیب شد و وی در گفت و گو با ورزش 3 درباره تاثیر نویدکیا در سه برد متوالی سپاهان گفت: « وجود محرم کاملا برای ما مثبت بوده. درست مثل تمام دوران فوتبالش که همیشه یک بازیکن موثر محسوب می شده. چه در دوران حضورش در تیم ملی بزرگسالان و چه در تیم امید که چند سالی کنار هم بودیم و دوران موفقی را سپری کردیم. محرم چندین سال است که به سپاهان، شهر اصفهان و مردم اصفهان وفادار مانده و امروز هم وجودش برای تیم ما یک نعمت بزرگ است. حتی با توجه به اینکه مصدومیت داشته ، چند عمل روی پایش انجام داده و چندین ماه از فوتبال دور بوده است.محرم مقابل سپاهان و مردم اصفهان احساس مسئولیت می کند. به همین دلیل هم هست که با وجود همه این مصدومیت ها به زمین می رود و برای تیم سنگ تمام می گذارد. من خوشحالم که محرم یک الگوی فنی و اخلاقی برای سپاهان است. امروز هم تاثیر حضورش در ترکیب سپاهان را می توان به عینه دید. هم در بخش مدیریتی در داخل زمین و هم در بخش فنی. همین که محرم با این شرایط آسیب دیدگی برگشته و سپاهان را کمک می کند کار بزرگی است که فقفط از عهده او بر می آید.»

محرم نویدکیا به جز یک فصل حضور در بوخوم آلمان، تمام دوران فوتبالش را در سپاهان گذرانده است. فرکی در این مورد می گوید:« وفاداری به یک باشگاه در فوتبال ایران کمرنگ شده. کم می بینیم که بازیکنان به یک تیم وفادار باشند و فقط برای تیم محبوب شان بازی کنند. در فوتبال اروپا اما نمونه های بسیاری را شاهد هستیم. محرم در فوتبال ایران یک الگو است که تحت هر شرایطی به سپاهان وفادار مانده. درباره این موضوع می توان محرم را یک نمونه کامل و شاخص معرفی کرد. او مثل فرانچسکو توتی است. او در رم سالها بازی کرده و به تیمش وفادار مانده و محرم هم پیراهن سپاهان را با پیراهن هیچ تیم دیگری تعویض نکرده است و من از این بابت به او تبریک می گویم.»

وی که در دیدار برابر استقلال خوزستان، پس از مدت ها موفق به گلزنی شد، انگار دیگر از فوتبال خسته شده و نمی خواهد به بازی کردن ادامه دهد.با وجود این مسائل عده ای از رسانه ها در این هفته به این اشاره کردند که نویدکیا تصمیم گرفته در پایان فصل جاری از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به اصطلاح کفش هایش را بیاویزد.

کاپیتان سپاهان در این باره گفته است «خبر خداحافظی ام درست است و می خواهم پایان فصل کفش ها را بیاویزم. دیگر حوصله فوتبال را ندارم و تا همین جا برایم کافی است!»

نویدکیا در مورد شایعه اضافه شدنش به کادرفنی سپاهان در صورت خداحافظی با دنیای بازی تأکید کرد: «من هدف و برنامه ای برای مربی گری ندارم و اگر از فوتبال بروم برای همیشه می روم و قصد مربی گری یا سرمربی گری برای سپاهان یا تیم دیگری را ندارم!»

البته این مسئله هنوز از سوی مسئولان سپاهان تأیید نشده اما در صورت تأیید آن زردپوشان باید به فکر راه چاره برای جبران خلأ حضور هافبک طراح و خلاق خود در فصل آینده باشند.

البته نکته قابل توجه این است که تماشاگران سپاهان فصل آینده در حالی به فولاد شهر می روند که آرزوی حضور و هنرنمایی اسطوره سپاهان در نقش جهان برایشان دست نیافتنی می شود!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :