۱۰ نامزد نهایی برای انتخاب مرد سال فوتبال استان اردبیل طی سال ۹۳ گزینش و معرفی شد.
کد خبر: ۳۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 13 May 2015

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته انتخاب مرد سال فوتبال استان اردبیل پس از دو هفته، لیست بازیکنان برگزیده برای معرفی مرد سال فوتبال استان را تهیه و به هیئت فوتبال اردبیل اعلام کرد که اسامی منتخبین در خبرگزاری مهر منتشر می شود.

براین اساس کریم انصاری فرد (بازیکن تیم اوساسونای اسپانیا)، سجاد شهباززاده و یعقوب کریمی (استقلال تهران)، مهرداد بایرامی و شهریار شیروند (تراکتورسازی تبریز)، اکبر ایمانی (ذوب آهن اصفهان)، موسی شهبازی (شهرداری اردبیل)، نادر هوشیار (پاس همدان)، اتابک نمازی (شهرداری تبریز) و سجاد سیفی (گیتی پسند اصفهان) به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب مرد سال فوتبال استان اردبیل هستند.

عضو کمیته انتخاب مرد سال فوتبال استان اردبیل در این خصوص طی گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزینش نامزدهای مرد سال فوتبال این استان افزود: این کمیته پس از بررسی و تبادل نظر ۱۰ بازیکن این استان که در لیگ های مختلف حضور دارند، انتخاب کرد.

جمال پیله ور با بیان اینکه طرح انتخاب مرد سال فوتبال برای اولین بار در استان اردبیل اجرا می شود، ادامه داد: کمیته ای که به همین منظور تشکیل شده بود، برای انتخاب نفرات برگزیده بیش از ۳۰ بازیکن حاضر در تیم ها و لیگ های داخلی و خارجی را مد نظر گرفته و بررسی کرد.

وی با تاکید بر اینکه در نهایت این تعداد برای انتخاب نفر نهایی به عنوان مرد سال فوتبال استان گزینش و به هیئت فوتبال معرفی شد، تاکید کرد: کمیته انتخاب برای معرفی بازیکنان با توجه به حضور کثیر فوتبالیستهای اردبیلی در تیمهای مطرح داخلی و خارجی کار سختی داشت.

عضو کمیته انتخاب مرد سال فوتبال استان بازیکنان انتخاب شده در لیست اعلامی را از فوتبالیستهای جوان و آینده دار استان و کشور برشمرد و اضافه کرد: انتخاب نفرات جوان می تواند در افزایش انگیزه در بین جوانان و نوجوانان علاقمند به فوتبال استان اردبیل و الگوگیری از آن تاثیرگذار باشد.

وی در بیان دلایل کثرت بازیکنان انتخاب شده و انتخاب ۱۰ بازیکن در لیست کمیته تصریح کرد: به دلیل حضور بازیکنان ارزشمند سایر شهرستانهای استان در تیم های مطرح کشوری اعضا کمیته تصمیم گرفت براساس ضورابط و معیارهای مشخص شده بازیکنان سرشناس شهرستانها نیز در لیست نهایی آورده شود که در نهایت اسامی به ۱۰ بازیکن افزایش یافت.

پیله ور با اشاره به حضور بازیکنان شش شهرستان استان اردبیل در این لیست یادآور شد: براین اساس در نفرات برگزیده برای انتخاب نهایی پنج بازیکن از اردبیل و یک بازیکن از شهرهای پارس آباد، بیله سوار، گرمی، مشگین شهر و کوثر معرفی شده اند.

وی این اقدام کمیته انتخاب را به دلایل مختلف تاثیرگذار خواند و متذکر شد: معرفی این نفرات از سوی کمیته انتخاب براساس توانمندی و قابلیتهای بازیکنان بوده و تلاش شد که حقی از هیچ کس نادیده گرفته نشود، چنانچه افزایش نفرات لیست نیز در این راستا بوده است.

عضو کادر فنی تیم شهرداری اردبیل در عین حال بیان داشت: این مسئله علاوه بر انگیزه بخشی به جوانان و نوجوانان و بازیکنان مناطق و شهرهای استان، می تواند شهروندان سایر شهرستانها را در انتخاب مرد سال فوتبال دخیل کند.

وی همچنین به نحوه انتخاب مرد سال فوتبال در مرحله نهایی اشاره کرد و افزود: از بین ۱۰ بازیکن برتر انتخاب شده یک بازیکن از طریق نظرسنجی از مردم و جامعه فوتبال استان به عنوان مرد سال فوتبال معرفی خواهد شد.

پیله ور این طرح را اقدامی مثبت در راستای توسعه فوتبال استان و ارتقا انگیزه بازیکنان بومی دانست و ابراز امیدواری کرد که طرح انتخاب مرد سال فوتبال این استان در سالهای آینده نیز تداوم داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار