دبیر شورای نامگذاری شهرداری تبریز، از تداوم نامگذاری‌ پروژه‌های عمرانی با محوریت عناوین شهدای دفاع مقدس خبر داد و گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح راه‌آهن، به نام «شهیدان حضرت پور» متبرک خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 18 May 2015

میراعتماد عمادی با بیان این مطلب اظهار داشت: فصل جدید حرکت‌های عمرانی شهرداری تبریز با حمایت‌ شورای اسلامی شهر تبریز، مصداق واقعی عزم و اراده جهادی بوده و بر همین اساس، عناوین پروژه‌های عمرانی نیز به نام شهیدان گرانقدر سال‌های دفاع مقدس، متبرک خواهد شد.

وی با بیان این که این رویکرد، با اولویت قرار دادن «سه شهید برادر» صورت می گیرد، تصریح کرد: در همین راستا، در یک سال گذشته پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح گلکار به نام «شهیدان آذرآبادی»، پل احداثی در اره‌گر به نام «شهیدان صبور»، پروژه ورودی راه‌آهن ره نام «شهیدان پاشایی» و پل احداثی در میدان افلاک‌نما به نام «شهیدان خانلی» مزین شده است؛ همچنین پروژه سه سطحه ورودی شهر نیز به نام «سردار شهید باکری» نامگذاری شده است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، اضافه کرد: در ادامه این روند و در آستانه سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس،  تقاطع غیرهمسطح میدان راه‌آهن به نام «شهیدان حضرت پور» نامگذاری شده و به زودی افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :