معاون ارتباطات حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه یکصد برنامه متنوع در این آستان مقدس ویژه دهه مبارک فجر برپا می شود، گفت: برگزاری مراسم جشن ازدواج ۵۰۰ زوج و جشن تکلیف ۹ هزار دختر دانش آموز از جمله این برنامه هاست.
کد خبر: ۳۶۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ 29 January 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام احمد سلامی، معاون ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) امروز (10بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکصد برنامه متنوع در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (علیه السلام) ویژه دهه مبارک فجر برپا می شود، گفت: سه نمایشگاه در صحن امام جواد (علیه السلام) برپا می شود.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ملی و بین المللی در روز 21 بهمن، افزود: واحد شهدای آستان مقدس حضرت شاهچراغ (علیه السلام) با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول از نمایش فیلم های انقلابی در سالن های کوثر و ولایت حرم مطهر خبر داد و یادآور شد: نقالی و پرده خوانی انقلاب از دیگر برنامه های این ایام است.

وی از برگزاری جشن انقلاب و جشن میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) با حضور میثم مطیعی، از مداحان اهل بیت (علیهم السلام) خبر داد و تاکید کرد: برگزاری مراسم جشن ازدواج 500 زوج، جشن تکلیف 9 هزار دختر دانش آموز و حزب خوانی و اهدای ثواب آن به روح شهدا را از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر به اجرا می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار