کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با بروز تغییرات جوی در استان در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی با 65 میلی متر به توابع خاش اختصاص داشت و ارتفاع موج دریا به حدود چهار و نیم متر رسید.
کد خبر: ۳۷۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 04 February 2017


مصدق گودرزی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از پنجشنبه شب تا امروز بارش های خوبی در سطح سیستان و بلوچستان گزارش شده به گونه ای که علاوه بر خاش بیشترین بارندگی به فنوج با 59 میلی متر، توابع نیکشهر 50 میلی متر، دلگان 44 میلی متر، توابع مهرستان و سراوان 37 میلی متر، سرباز 28 میلی متر و توابع چابهار و کنارک 20 میلی متر اختصاص داشت.
وی گفت: همچنین در شبانه روز گذشته شاهد مواج و متلاطم بودن دریا بودیم به گونه ای که ارتفاع موج به حدود چهار و نیم متر رسید و این وضعیت تا اواخر فردا تداوم دارد.
وی بیان کرد: همزمان با بروز بارندگی و برف در سیستان و بلوچستان شاهد کاهش 10 تا 15 درجه ای دما در نقاط مختلف استان بودیم که این وضعیت تا فردا ادامه دارد.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: حداقل دمای هوای استان در شبانه روز گذشته با منفی 2 درجه سانتی گراد مربوط به نصرت آباد و حداکثر دما با 25 درجه مربوط به شهر راسک بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار