شوک بزرگ برای ورزش استان
تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل برابر تیم شهیدکریمی جویبار شکست خورد و سقوط خود را به لیگ دسته سوم قطعی کرد.
کد خبر: ۳۷۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸ 16 February 2017
به گزارش تابناک اردبیل، تیم های آبی پوشان اردبیل و شهیدکریمی جویبار عصر چهارشنبه در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با یک گل به نفع تیم جویباری خاتمه یافت.

این دیدار در حالی برگزار شد که تیم آبی پوشان با وجود قعرنشینی هنوز ته شانسی برای بقا در لیگ داشت اما شکست در بازی امروز سقوط تیم به لیگ دسته سوم کشور را قطعی کرد تا فوتبال اردبیل روزهای تاریکی را پشت سر بگذارد.

در بازی امروز دو تیم بازی محتاطی را به نمایش گذاشتند اما تیم شهیدکریمی جویبار توانست در دقیقه ۶۷ توسط مرتضی آکتیجی به تک گل بازی دست یابد تا ضمن کسب سه امتیاز بازی؛ سقوط تیم آبی پوشان را قطعی کند.

شکست امروز دهمین باخت تیم آبی پوشان در این فصل بود. این تیم با چهار برد و هفت تساوی و با ۱۹ امتیاز در جدول دوازده تیمی در رده دوازدهم ایستاده است.

این تیم از ابتدای لیگ امسال گرفتار مشکلات عمده مدیریتی، مالی و نیز فنی بود و همین امر در کنار عدم حمایت مسئولان استانی موجب سقوط تیم به لیگ دسته سوم کشور شد.

هفته پایانی لیگ دستته دوم فوتبال کشور در گروه دوم هفته آینده برگزار خواهد شد و تیم آبی پوشان اردبیل میزبان تیم شهرداری ارومیه خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار