فرمانده انتظامي استان توانمندي و صداقت، مسئوليت پذيري و امانت داري را از شاخصه هاي مهم در خدمت رساني مطلوب پليس به مردم دانست
کد خبر: ۳۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 20 February 2017

فرمانده اتنظامی استان لرستان؛ در جلسه ساماندهي كوپ شهرستان سلسله ، امنيت را زير ساخت توسعه همه جانبه خواند و گفت: جامعه محوري و بهره جويي از سرمايه هاي اجتماعي، مهمترين رويکرد پليس در ارتقاء امنيت است .

سردار قنبری همكاري و مشاركت مردم با پليس را، بهترين راه پيشگيري از جرايم، آسيب ها و معضلات اجتماعي دانست و تصريح كرد: هر چه ميزان دانش كاركنان انتظامي افزايش يابد، مطمئنا كارايي پليس در مقابله با جرايم و آسيب‌هاي اجتماعي نيز ارتقاء پيدا خواهد کرد.
فرمانده انتظامي استان لرستان، پيش بيني و پيشگيري را از عوامل مهم جلوگيري از بروز جرم برشمرد و افزود: پليس جامعه محور، با مشاركت آحاد مردم در نظم و امنيت كشور مي تواند موفق عمل كند.
سردار قنبري با تأكيد بر اينكه پليس بايد با اشراف كامل اطلاعاتي و مأموريتي ، پاسخگوي نياز مردم در مؤلفه هاي امنيتي و انتظامي و ترافيكي باشد، گفت: اشراف اطلاعاتي در کليه حوزه هاي انتظامي امري ضروري است چرا كه اين مهم، موجب بهبود مستمر در يگان ها مي شود .
وي با تأکيد بر نقش مهم آموزش و نظارت در سلامت اداري ، گفت: سلامت اداري ضامن اقتدار و عزت ناجا و اعتماد مردم به پليس است چرا كه نظارت و کنترل در سازمان باعث سلامت اداري و در نتيجه رضايت مندي مردم از عملکرد ناجا و مايه عزت و اقتدار نيروي انتظامي است.
سردار قنبري با تأکيد بر نقش مؤثر آموزش و نظارت در سلامت اداري و  انساني ، گفت: خدامحوري و پايبندي به باورهاي ديني و رعايت تقوا باعث سلامت اداري مي شود که نتيجه آن اقتدار، عزت، مقبوليت و محبوبيت ناجا و اعتماد و رضايت مندي مردم از پليس است.
فرمانده انتظامي لرستان با بيان اين كه رضايت و اعتماد عمومي به پليس ، مبين رشد سلامت اداري در ناجا است، گفت: رضايت مردم از پليس به عنوان يک سرمايه ارزشمند اجتماعي به حساب مي آيد.
سردار قنبري با اشاره به خدمت صادقانه، بهنگام و بي منت به مردم گفت: با آموزش الگوهای صحیح رفتاری ، گفتاری و نظارت بر کسب این مهارت ها و نهادینه شدن آنها در بین کارکنان ، می توان رضایت مردم را در نحوه برخورد پليس بدست آورد.
وی با تأکید بر اصل مردم داری و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از سوی مأموران پلیس، افزود: عملکرد پلیس باید در راستای جلب اعتماد و رضایت عمومی اقشار مختلف باشد.
سردار قنبري در پايان ،اقتدار پليس را درگرو نيروي معنوي و خدمت رساني پليس، اعتماد عمومي به پليس و مشارکت مردمي در تامين امنيت دانست.

منبع: پایگاه خبری پلیس ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار