کد خبر: ۳۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴ 26 May 2015
معاون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهردار کرج گفت: تدوین اطلس جامع فرهنگی کرج مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
سید علی اکبر میروکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کارشناسان و متخصصان در این زمینه با تدوین اطلس جامع فرهنگی سعی خواهند داشت تا زمینه خدمات‌رسانی‌های فرهنگی را در کلانشهر کرج ارتقا دهند.
وی ادامه داد: هم اکنون این مهم در مراحل پایانی است و به زودی از این طرح بهره‌برداری خواهد شد.
معاون فرهنگی شهرداری کرج ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح، گام‌های مثبتی در جهت توسعه امور فرهنگی در کلانشهر کرج برداشته می‌شود و بسیاری از اهداف فرهنگی در کرج محقق خواهد شد.
میروکیلی تصریح کرد: برای تدوین این اطلس فرهنگی 35 دستگاه اثرگذار و تصمیم‌گیر فعال بودند و در تصمیم‌گیری‌ها برای جمع‌آوری این مهم اثرگذار بوده است.
وی بر تحقق مطالبات فرهنگی مردم تأکید کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی در گرو فعالیت‌های جمعی است،‌ لذا زمانی یک حرکت فرهنگی در جامعه تأثیرگذار است که جمعی در آن فعال باشند.
معاون شهردار کرج در ادامه سخنان خود به طرح‌ها و برنامه‌های آتی مجموعه معاونت فرهنگی نیز اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با راه‌اندازی درگاه الکترونیکی ویژه، ایده‌های فرهنگی را از متخصصان و حتی شهروندان و کارشناسان به طور همزمان دریافت کنیم.
وی بررسی تاثیرات اجتماعی ناشی از فعالیت‌ها و اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی را از اهمیت بسیار دانست و گفت: هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های مرتبط و دست‌اندرکار حوزه فرهنگ در این زمینه بسیار مهم است و باید بتوانیم در فعالیت جمعی، به فهم و زبان مشترکی دست یافته و پیشگیری از هر گونه آسیب را محور اقدامات خود قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار