مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام از گردآوری تاریخ شفاهی دفاع مقدس ایلام و تولید فیلم سینمایی مهران خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 10 April 2017

به گزارش  تابناک ایلام؛در نشست مدیران کل صداوسیمای مرکز ایلام و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید شد: گردآوری تاریخ شفاهی دفاع مقدس در استان ایلام و فیلم سینمایی آزادسازی مهران در سال 1396کلید خواهد خورد . 

«علیرضا شیروی» مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه رسانه استانی با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها آماده حفظ و بازگو کردن رشادت‌های مردم استان در دوران دفاع مقدس است، افزود: رزمندگان، ایثارگران و فرماندهان دفاع مقدس در استان ایلام حضور دارند که گنجینه و سرمایه هویتی، ارزشی و تاریخ زنده دفاع مقدس در استان و کشور هستند . 

شیروی با تاکید بر اینکه حفظ، ثبت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین برنامه‌هایی است که در رسانه استانی پیگیری می‌شود، اضافه کرد: با همکاری و حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرات رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس به صورت تلویزیونی ضبط و نگهداری خواهد شد . 

وی همچنین از برنامه ریزی برای ساخت فیلم سینمایی آزادسازی مهران و آغاز تولید آن در 10 تیر همزمان با سالروز آزادسازی مهران خبر داد . 

«محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های برنامه سازان صداوسیمای مرکز ایلام در راستای پوشش حضور کاروان های راهیان نور در مناطق یادمانی استان گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی لازم را برای ارائه مستندات جنگ در خصوص تهیه مستندهای تلویزیونی دارد . 

وی افزود: صداوسیمای مرکز ایلام در تمامی زمینه‌ها توانسته است بخوبی ویژگی‌های منحصربفرد استان در دوران دفاع مقدس را بازگو کند و این بنیاد آمادگی انعقاد تفاهم نامه و قرارداد همکاری در زمینه گردآوری تاریخ شفاهی دفاع مقدس را دارد . 

در پایان این نشست مقرر شد که فیلم سینمایی آزادسازی مهران با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهیه و پخش شود

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار