مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان:
تابناک: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: تصفیه‌خانه آب گلپایگان۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و حداکثر تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 29 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، هاشم امینی عصر امروز در حاشیه بازدید معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور از طرح پروژه تصفیه‌خانه آب گلپایگان اظهار داشت: طرح آبرسانی به گلپایگان از پروژه‌های مهم و قابل توجه استان است.

وی افزود: این پروژه از طرح‌های مهر ماندگاردولت بود اما اعتبارات آن تخصیص نیافت تا اینکه پس از پیگیری‌ها و کمک وزارت نیرو با تزریق اعتبارات ملی و خشکسالی در حال تکمیل است و تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: از اعتبارات خشکسالی 5 میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شد اما تنها 1.5 میلیارد ریال از آن تخصیص یافت و به دلیل کمبود منابع مالی وعده افتتاح آن در پایان خرداد ماه به تاخیر افتاد.

وی بیان کرد: آبی که پس از بهره‌برداری در این تصفیه‌خانه تولید می‌شود از لحاظ کیفی بهتر از آب تصفیه‌خانه اصفهان خواهد بود و از مردم شهرستان گلپایگان می‌خواهیم که پس از افتتاح تصفیه‌خانه خیلی بیشتر از حالا در مصرف آب دقت و صرفه‌جویی داشته باشند.

با اصلاح شبکه، هدردرفت آب گلپایگان کاهش یافت

مدیر امور آبفای شهرستان گلپایگان نیز اظهار داشت: امسال برای اصلاح شبکه‌های شهرستان 700 میلیون تومان اختصاص یافت که 300 میلیون آن در شهر گلپایگان، 200 میلیون در شهر گوگد و 200 میلیون تومان هم برای شهر گلشهر هزینه شد.

ناصر دهقادنی با بیان اینکه با این تمهیدات هددرفت آب در شهرستان از 29 درصد به 25 درصد کاهش یافت، گفت: بیشترین هدررفت آب را در گلشهر داشتیم که علاوه بر اصلاح شبکه، 80 درصد انشعابات فضای سبز آنها را نیز قطع کردیم تا این هدررفت از 44 درصد به 33 درصد برسد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات آبفای گلپایگان تصریح کرد: خریداری یک هزار و 500 کنتور برای تعویض کنتورهای معیوب، نصب نشت‌یاب و فشارشکن در 3شهر و کنترل آنلاین فشار شبکه با تعبیه کردن فشارسنج‌ها از دیگر اقدامات این نهاد بوده است.

مدیر امور آبفای شهرستان گلپایگان بیان کرد: در راستای اجرای طرح آبرسانی هم نصب فیلتر شنی در فاز اضطراری، تکمیل خطوط انتقال به گوگد، گلشهر و مسکن مهر، اجرای فضای سبز تصفیه‌خانه و بارگیری و خاکبرداری تصفیه‌خانه توسط آبفای شهرستان انجام گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار