رئیس شورای شهر اصفهان:
تابناک: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بخش‌های باقیمانده از طرح جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان به سرعت اجرایی شود و دستگاه‌های مربوطه باید در این زمینه اقدامات جدی را انجام دهند.
کد خبر: ۴۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 31 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، رضا امینی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به روز جهانی محیط زیست اظهار داشت: در جلسه تلفیق اواخرفروردین و اوایل اردیبهشت با حضور استاندار موضوعات محیط زیستی و منابع انرژی و ضرورت کاهش مصرف در ابعاد مختلف انرژی بحث شد.

وی بیان کرد: باید در طرح جامع آلودگی هوا که وظایف دستگاه‌های مختلف روشن و تفکیک شده و شهرداری حدود 40 درصد آن را در سال 93 انجام داده برنامه ریزی‌ها به نحوی باشد که موارد باقیمانده در زمان مناسب انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مصوبه شورای شهر پیرامون افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها خاطرنشان کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان درباره افزایش قیمت تعرفه های تاکسیرانی برای سال 94 تائید شد.

وی افزود: در همین راستا تمدید یک‌ساله کارت شهری تاکسیران‌ها و همکاری آنها در نصب سامانه هوشمند انجام شده البته این قشر زحمت‌کش نیاز به توجه جدی و حمایت برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر دارند.

امینی با اشاره به روز جوان تصریح کرد: فرهنگ اسلام، جوان را در جایگاهی ارزشمند و بلند قرار داده و تعابیر والایی را در شأن او آورده و نسل جوان همیشه به دنبال الگوی مناسب خود بوده و برای یافتن آن، 2 شعار گفتار و عمل را پیش‌رو قرار داده و به دنبال الگویی است که به گفته های خودش جامه عمل بپوشاند.

وی اعتماد به جوانان و واگذاری مسئولیت‌ها در بخش‌های مختلف و پذیرش خطاهای آنها را برای پرورش مدیران و آینده‌سازان کشور موثر دانست و گفت: اعتماد به جوانان مایه تضمین پیشرفت آینده کشور بوده که نمونه موفق اعتماد به جوانان در عرصه‌های علمی همین موضوع هسته‌ای است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در حوزه نشاط اجتماعی جایگاه جوانان بسیار مهم بوده و باتوجه به جمعیت جوان کشور باید برنامه‌ریزان در این زمینه اقدامات شایسته‌ای را پیش‌بینی کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار