با مشارکت اداره ورزش و جوانان
رئیس هیئت سوارکاری این شهرستان بعد از ظهر امروز پس از پایان همایش مذکور اظهار کرد: نخستین همایش زیبایی و حرکات نمایشی با حضور 30 اسب ورزشی در پارک ساحلی ماسال برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 31 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، رئیس هیئت سوارکاری این شهرستان بعد از ظهر امروز پس از پایان همایش مذکور اظهار کرد: نخستین همایش زیبایی و حرکات نمایشی با حضور 30 اسب ورزشی در پارک ساحلی ماسال برگزار شد.

محمد عبدی حضور اسب‌ها را از ماسال و شهرستان‌های همجوار که بیشتر دارای مقام‌های مختلف از جمله چندین دوره قهرمانی مسابقات شهرستان و استان هستند، عنوان کرد.

وی ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی در قشر جوان و شناساندن اصالت اسب تالشی به عموم مردم را از اهداف همایش مذکور برشمرد.

رئیس هیئت سوارکاری ماسال تصریح کرد: انجام معاینه پزشکی 26 رأس اسب و صدور گواهی سلامت آنها با همکاری اداره دامپزشکی ماسال و بخش‌ خصوصی یکی دیگر از اقدام‌های اجرایی همایش مذکور بوده است.

وی با اشاره به اینکه در همایش مذکور خانم محمدی داور بین‌المللی زیبایی اسب کاسپین حضور داشت، خاطرنشان کرد: زیبایی اسب‌ها به لحاظ تیپ و سر و گردن، قدم و خط‌‌‌الراس در بهترین شرایط مطلوب ارزیابی شد.

عبدی با بیان اینکه با اهدای لوح تقدیر از مالکان اسب‌ها قدردانی شد، برگزاری همایش مذکور را با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ماسال به مناسبت گرامیداشت هفته جوان ذکر کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار