بنیاد شعر و ادبیات داستانی در فراخوانی، مخاطبان ادبیات را به هم‌سفری با شاعران و نویسندگان سرشناس کشورمان دعوت کرد. این برنامه «مرشد و مارگاریتا» نام دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در پیاده‌روی با چهره‌های ادبیات کشورمان در طبیعت کوهستانی شمال ایران همراه شوند.
کد خبر: ۴۲۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹ 10 May 2017
به گزارش تابناک رضوی برنامه پیاده‌روی «فشم تا کجور» و از «کجور تا دریا» به منظور همسفری نویسنده و مخاطب در ابتدای خردادماه پیش‌بینی شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این سفر با علیرضا قزوه، مجید قیصری، اسماعیل امینی، عبدالجبار کاکایی، جواد محقق، ابراهیم زاهدی مطلق، غلامرضا طریقی،  رضا ساکی، مصطفی جمشیدی و ... همراه شوند.
این سفر پیاده، سوم خرداد از منطقه کوهستانی «فشم» آغاز شده و ششم خرداد با گذر از طبیعت زیبای شمال کشور در ساحل دریای خزر به پایان می‌رسد.
بر اساس این گزارش، هزینه حضور در برنامه پیاده‌روی «مرشد و مارگاریتا» 150 هزار تومان است و علاقه‌مندان برای هم‌سفری با چهره‌های ادبی این برنامه می‌توانند نهایتا تا 25 اردیبهشت از طریق لینک مسئول سفر، نام‌نویسی کنند؛ با این توضیح که بنیاد شعر و ادبیات داستانی می‌تواند از بین ثبت‌نام‌کنندگان دست به انتخاب بزند.

«مرشد و مارگاریتا» نام برنامه پیاده‌روی و همسفری نویسنده و مخاطب است.
بنیاد، مخاطبان همراه را از میان ثبت‌نامی‌ها برمی‌گزیند و با آنان تماس می‌گیرد.
لینک مسئول ثبت‌نام (علی ایلنت):
@ali_ilnet
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار