آرش لهونی در گفتگو با تابناک:
فرماندار جوانرود گفت: مشارکت مردم در انتخابات بی نظیر بود و در این شهرستان شاهد مشارکت 75 درصدی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا بودیم.
کد خبر: ۴۲۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 24 May 2017
آرش لهونی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:37 هزار و 294 نفر از افراد واجد شرایط شهرستان جوانرود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد:28 هزار و 555 نفر در شهر جوانرود و هفت هزار و 795 نفر در روستاهای بخش مرکزی و کلاشی شهرستان جوانرود در انتخابات 29 اردیبهشت 96 در انتخابات شرکت کردند.

  لهونی تصریح کرد:مردم شهرستان جوانرود در انتخابات ریاست جمهوری نیز  26 هزار و 644 رای به حسن روحانی، 6 هزار و 387 نفر به سیدابراهیم رئیسی، 283 به مصطفی میرسلیم و 183 نفر به هاشمی طبا رای دادند.

فرماندار جوانرود ابراز داشت:منتخبین مردم در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر جوانرود محمدعلی رضایی، بهمن ویسی نور، خانم سما عزیزی، انور احمدی، اختر ویسی، صیداحمد امیری و فریدون ابراهیمی به عنوان اعضای اصلی و احمدمحمدی، لقمان بهروزی، عثمان محمدی، محمد صالحی و کمال قادری به عنوان اعضای علی البدل بودند.


گفتگو از صفورا دانایی فرد





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار