کرمانشاه- مدیر کل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از افزایش پروازهای ATR هواپیمایی جمهوری اسلامی در این فرودگاه طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 14 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،مجتبی بیاتی ، اظهار داشت: با پیگیری های مدون و مستمری که صورت پذیرفته است  در ۲ ماه اول  امسال ۹۲۰  پرواز در فرودگاه کرمانشاه انجام شده  که نسبت به مدت  مشابه سال گذشته شاهد رشد ۸ درصدی پروازها در فرودگاه کرمانشاه بوده ایم.

وی مدیر کل فرودگاه کرمانشاه در ادامه بیان داشت: ۱۰۵هزار و  ۲۲۷ مسافر در فرودگاه کرمانشاه جابجا شده اند که نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۲۵ درصدی اعزام و پذیرش مسافر بوده ایم.

بیاتی  میزان بار جابجا شده توسط مسافرین را را در طول این مدت  ۶۸۶ تن اعلام کرد که در این بخش نیز شاهد رشد ۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه  سال گذشته بوده ایم.

وی ضمن اشاره به آغاز پرواز هواپیماهای ATR  از ناوگان تازه خریداری شده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در فرودگاه کرمانشاه از روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه در مسیر تهران - کرمانشاه و بالعکس خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی هایی که صورت پذیرفته به زودی شاهد افزایش پروازهای ATR هواپیمایی جمهوری اسلامی در فرودگاه کرمانشاه هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار