نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جدول‌گذاری ابتدا در روستاهای که عقب‌نشینی و آماده‌سازی حریم جاده شده است اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 30 June 2017
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: جدولگذاری روستاهای مسیر کریدور شمال استان همدان در شهرستان رزن در دست اجراست.

به گزارش فارس، حسن لطفی در بررسی مشکلات سه روستای بخش قروه درجزین از اجرای مرمت، استانداردسازی و روکش اسفالت مسیر کریدور شمال استان حد فاصل شهر قروه درجزین تا شهر رزن به طول 9 کیلومتر خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیاد ریال در دست اجراست.

وی با بیان اینکه هشت روستای مسیر کریدور شمال استان توسط دهیاری‌ها جدولگذاری و زیباسازی خواهد شد افزود: برای تمکیل این پروژ ه نیز بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جدولگذاری ابتدا در روستاهای که عقب‌نشینی و آماده‌سازی حریم جاده شده است اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل اجرای این پروژه علاوه بر زیباسازی در محوطه روستاها حوادث رانندگی نیز کاهش محسوسی خواهد داشت، یکی از پیگیری‌های مهم انجام شده را در چند ماه گذشته هویت دار شدن روستای شرکت زارعی و تغییر نام این روستا به روستای گلستان عنوان کرد و گفت: پس از شروع به کار شوراهای اسلامی دهیاری در این روستا مستقر خواهد شد.

روستائیان هم کمبود آب شرب بهداشتی،بیکاری وبهسازی را از مهمترین مشکلات خوددعنوان کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار