رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد : حاشیه رودخانه بشار به صورت غیرقانونی زیر کشت برنج رفته بود که توسط یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد رفع تصرف شد.
کد خبر: ۴۵۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 05 July 2017
این روزها دست درازی به عرصه منابع طبیعی به انحاء مختلف صورت می گیرد ، از آتش زدن منابع گرفته تا تلاش برای تصاحب زمین هایی که به عنوان منابع ملی و طبیعی محسوب می شوند.
برخی از افراد در در برخی مناطق روستایی با الحاق زمین های منابع طبیعی اطراف زمین های شخصی سعی در زمین خواری داشته اند که با برخورد های خوب مسئولین این موضوع کم کم در حال رنگ باختن بود اما در جدید ترین مورد ، برخی سودجویان به بهانه برنج کاری سعی در تصاحب زمین های اطراف رود بشار در بویراحمد را داشتند که با اقدام منابع طبیعی مواجه شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد از رفع تصرف اراضی در حاشیه رودخانه بشار خبر داد.

به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی شهرستان بویراحمد، جواد رحیمیان گفت: حاشیه رودخانه بشار به صورت غیرقانونی زیر کشت برنج رفته بود که توسط یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد رفع تصرف شد.

وی افزود: این رفع تصرف در اجرای قانون بر اساس تبصره ذیل ماده ۵۵ صورت گرفت.

رحیمیان میزان مساحت رفع تصرف شده این زمین را حدود شش هزار متر دانست که به کاشت برنج اختصاص داده شده بود.

وی از عموم مردم خواست در صورت هرگونه تخریب، تصرف و آتش‌سوزی در اراضی ملی با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ تماس بگیرند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار