کد خبر: ۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲ 21 January 2015
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: مراسم نمادین ورود امام راحل در فرودگاه‌های استان 12 بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک - مازندران، موسی مشاءزمینی اظهار کرد: دهه مبارک فجر، نمایش شکوه و عظمت انقلاب اسلامی ایران است که باید آن را گرامی‌ داشت.

وی با اشاره تشکیل جلسه به‌ منظور برگزاری برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر در اداره کل فرودگاه‌های مازندران، گفت: روز 12 بهمن ماه جاری مراسم نمادین ورود امام راحل به فرودگاه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه در حال حاضر فرودگاه‌های ساری، نوشهر و رامسر برای برگزاری مراسم نمادین ورود امام راحل از آمادگی کامل برخوردار هستند یادآور شد: مراسم نمادین ورود امام راحل به فرودگاه راس ساعت 9:33 در فرودگاه‌های ساری، نوشهر و رامسر به‌ صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نواختن سرود جمهوری اسلامی توسط نیروی انتظامی و سرود محلی نیز توسط دانش‌آموزان به زبان محلی مازندرانی از برنامه‌های این روز است خاطرنشان کرد: تمام توان و اهتمام خود را به کار ‌بگیریم تا مراسم دهه مبارک فجر با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

مشاءزمینی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر پروازهای مختلف داخلی و خارجی از فرودگاه‌های استان انجام می‌شود تصریح کرد: هر روز یک پرواز از فرودگاه دشت‌ناز ساری به مقصد تهران و هر شب یک پرواز از ساری به مقصد مشهد صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز ساری شامل عسلویه، شیراز، کرمان، کیش، بندرعباس، اصفهان و اهواز است که این پروازها دو بار در طول هفته انجام می‌شود.

به گزارش فارس، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران یادآور شد: پروازهای خارجی فرودگان بین‌المللی دشت‌ناز ساری شامل نجف، بغداد، جده، مدینه و بحرین است.

وی با بیان اینکه پرواز ساری به دبی نیز از 21 بهمن ماه جاری با انجام دو پرواز در هفته روزهای سه‌شنبه و جمعه آغاز می‌شود تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای افزایش پروازهای فرودگاه‌های مازندران فراهم شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به افتتاح برج مراقبت فرودگاه استان، افزود: سالن مستقبلین نیز در حال ساخت است و قصد داریم آن را توسعه دهیم.

مشاءزمینی با بیان اینکه در حال حاضر  اینکه باند بتونی در فرودگاه رامسر از پیشرفت فیزیکی 98 درصدی برخوردار است، بیان داشت: با تکمیل باند بتونی آن، پروازهای داخلی در این فرودگاه افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال از باند جدید فرودگاه رامسر بهره‌برداری شود تا شاهد افزایش پروازهای داخلی و خارجی در این فرودگاه باشیم.                                            

مشاءزمینی در پایان گفت: با توجه به اینکه مازندران قطب گردشگری کشور است فراهم ساختن زیرساخت‌ها و ظرفیت لازم در فرودگاه‌های مازندران مورد تاکید است.

برچسب ها: ورود امام ، دهه فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار