رفتار دوگانه مسئولان با کارگر اردبیلی و کارگر اراکی، موجی از واکنش های منفی علیه دولت ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۹۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 23 September 2017
به گزارش تابناک اردبیل، در جریان تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، رویدادهای مختلفی رخ داد که یکی از این چهره های معروف، میرزا آقا پیرد موسی، کارگر اردبیلی و هوادار روحانی بود که انتشار عکسی با چشمان گریان ، آن موجی از احساسات و انتظارات را ایجاد کرد.

به طوری که همان زمان در مراسم قدردانی از فعالان ستادی، حسن روحانی در سالن وزارت کشور انجام شد.

در این میان ایران خودرو هم به این حامی رئیس جمهور ،یک دستگاه وانت تندر هدیه داد و اعلام کرد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، با اهدای یک دستگاه وانت تندر از «میرزا آقا»، پیرمرد زحمتکش اردبیلی تقدیر کرده است. هزینه این خودرو توسط یکی از شرکت های قطعه سازی بخش خصوصی تامین شده است.  

وی پیش‌تر با وانت امرار معاش می‌کرد اما با تنگناهای اقتصادی و فشارهای زندگی مجبور شد وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی، به سختی امرار معاش کند.

میرزاآقا گفته است: وقتی دکتر روحانی در ورزشگاه شهید آسمانی اردبیل، محکم گفت که من پولهای بلوکه شده را ازحلقوم آمریکا بیرون کشیدم، ناخودآگاه اشک از چشمانم جاری شد.

به گزارش تابناک اردبیل، اکنون این رفتار دولت دوازدهم با کارگر اردبیلی دستمایه یکی از مطبوعات کشور شده و این رسانه با کنارهم گذاشتن رفتار دوگانه دولت با میرزاآقا و البته کارگر معترض کارخانه آذرآب که تصاویر گویای همه واقعیات است، افکار عمومی را به قضاوت فراخوانده است.

 
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار