سرپرست اورژانس کازرون گفت: باتوجه به مستهلک و قدیمی بودن آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ کازرون نیاز به اهدای دو دستگاه آمبولانس جدید داریم که امروز این نیاز بیش از پیش احساس می شود.
کد خبر: ۵۰۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳ 06 October 2017
تابناک فارس به نقل از کازرون خبر:سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان کازرون به همراه جمعی از پرسنل این سازمان  با امام جمعه کازرون دیدار و گفتگو کردند .

دراین دیدار که در دفتر امام جمعه برگزار شد، بهمن جمشیدی، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان کازرون به ارایه ی گزارشی از عملکرد اورژانس 115 پرداخت .

وی با ارائه گزارش اجمالی از خدمات وفعالیت های شبانه روزی اورژانس ۱۱۵گفت: در سال های اخیر توانسته ایم بر حسب وظایف سازمانی خود درصدد جلوگیری از تشدید بیماری و تأمین سلامت وافزایش ضریب سلامتی شهروندان گام های مؤثری برداریم.


جمشیدی  با اشاره به کمبودهای این سازمان در شهرستان، اظهار کرد:  باتوجه به مستهلک و قدیمی بودن آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ کازرون نیاز به اهدای دو دستگاه آمبولانس جدید داریم که امروز این نیاز بیش از پیش احساس می شود.


سرپرست اورژانس کازرون در ادامه با اشاره به نیاز سال های اخیر شهرستان کازرون به تأسیس پایگاه جدید اورژانس یادآور شد : نداشتن پایگاه دوم شهری اورژانس ۱۱۵ یکی از مشکلات پیش روی ماست که امید داریم  با کمک و یاری خیرین این شهرستان در جهت تأسیس پایگاه جدید، استوارتر  از گذشته به مردم خدمت کنیم.


حجت السلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون نیز ضمن تقدیر از تلاش وعملکرد اورژانس 115 شهرستان گفت: کار در اورژانس مقدس است و خدمات این مرکز بر کسی پوشیده نیست.

وی بر لزوم تلاش بیش از پیش مسئولین ودست اندرکاران با اورژانس در جهت تحقق عملی اهداف درمانی این سازمان  تأکید کرد.

خرسند ادامه داد: پیگیری هایی برای الحاق دو دستگاه آمبولانس مورد نیاز اورژانس ۱۱۵ با مسئولان مربوطه انجام خواهم داد و سعی میرکنیم با دعوت از خیرین جهت ساخت پایگاه دوم اورژانس، اقداماتی صورت گیرد.

امام جمعه کازرون گفت: در روزهای آتی از پایگاه های اورژانس ۱۱۵ کازرون بازدید خواهم کرد.

وی در پایان از ورود مرکز اورژانس به اردوهای جهادی در مساجد ومدارس، این کار را زمینه ی ارتقای سطح علمی ودرمانی عموم مردم دانست و بر ادامه دار بودن آن تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار