نماینده دامغان در مجلس:
نماینده مردم دامغان در مجلس دهم، ضمن بیان اینکه شهدا سرمایه‌ بزرگی برای ملت هستند، گفت: شهدا با تفکر بسیجی از میهن دفاع کردند و این مهمترین ویژگی بارز آن‌ها است.
کد خبر: ۵۱۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱ 18 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابوالفضل حسن بیگی شامگاه چهارشنبه در مراسم وداع با سه شهید گمنام به میزبانی حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) دامغان، ضمن بیان اینکه فرهنگ انقلابی و ایثار در سایه شهادت، می‌بایست به نسل کنونی انتقال یابد، تأکید کرد: شهدای گران‌قدر سرمایه‌های بزرگ و قابل‌احترام برای ملت ایران هستند چراکه با بهره‌گیری از فهم و فکر بسیجی خود از میهن دفاع کردند.

ابوالفضل حسن بیگی - آینه - کراپ‌شده

وی اضافه کرد: مهم‌ترین اثر تشییع و تدفین شهدای گمنام همانند دیگر شهدای دوران دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و حضور این شهدا، اثرگذاری فراوانی درجامعه خواهد داشت که تا مدت‌ها در شهرهایمان می‌ماند.

ضرورت پاسداشت فرهنگ شهادت

عضو مجمع نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی،ضمن تأکید بر ضرورت پاسداشتفرهنگ شهادت، ولایتمداری، ازخودگذشتگی و دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی، تأکید کرد: فرهنگ شهادت، تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

حسن بیگی بابیان اینکه امروز می‌بایست به وصیت شهدا که همانا تبعیت از ولایت‌فقیه است، عمل کنیم، گفت: تقوی الهیاز ویژگی‌هایممتاز شهدااست.

وی اظهار داشت: شهدا اصلیترین سرمایه های نظام هستند که با لبیک به ندای امام راحل (ره) و پیروی از سیرهامام حسین(ع) در راه شهادت، گام گذاشتند.

مردم ما با بصیرت و فهیم هستند

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ما، فهیم و با بصیرت هستند و با حضور باشکوه خود در آیین وداع با شهدای گمنام بار دیگر بر ادامه دادن راه ایشانتاکید دارند.

حسن بیگی گفت: شهدای ما دارای غیرت دینی هستند و شرکت در آیین شهدا نمونه ای از مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است که از این طریق ملت ما با این حضور تنفر و انزجار خود از آمریکا و حامیان او را در عمل به نمایش می گذارند.

آیین تشییع سه شهید گمنام فردا پنج شنبه ۲۷ مهر ماه از جوار آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع) دامغان برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار