استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان اینکه ما موظفیم آب شرب بهداشتی در اختیار مردم بگذاریم، گفت: برای تأمین منابع آب قدم‌های مثبتی برداشته شد.
کد خبر: ۵۱۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 21 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در سمنان مهم‌ترین چالش، چالش آب است، اظهار کرد: با هم‌اندیشی اعضای شورای حفاظت آب که متشکل از دستگاه‌های مختلف و بهره‌وران نظام صنفی هستند راهکارهای مؤثری برای صیانت آب در استان اتخاذ شد.

وی با تأکید بر لزوم تأمین آب شرب سالم برای مردم، بیان کرد: ما موظفیم آب شرب بهداشتی در اختیار مردم بگذاریم و در ایفای این نقش جزو استان‌های خوب هستیم.

استاندار سمنان با اشاره به بحث نظارت بر ایجاد اماکن در مسیر سیلاب‌ها اظهار داشت: یکی از اقداماتی که شاید ناخواسته و ناآگاهانه و یا از روی سوءاستفاده ممکن است رخ دهد، ایجاد اماکن در مسیر سیلاب‌هاست که باید با نظارت دقیق جلوی این اقدام را گرفت.

خباز با بیان اینکه ایجاد اماکن در مسیر سیلاب‌ها خساراتی به مردم، باغات و شهرهای اطراف وارد می‌کند و ساخت‌وسازها را از بین می‌برد، اضافه کرد: با تدابیر پیشنهادشده جلوی این اقدام گرفته خواهد شد و سعی خواهیم کرد این اتفاق نیفتد.

وی اطلاع‌رسانی این مطلب به روستاها را ضروری دانست و گفت: باید با همکاری دهیاران و با نصب اعلامیه مردم روستا نیز از این امر مطلع شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه مجموعه تصمیمات اتخاذشده در راستای این مسیر است که اتفاقات خوبی در این استان رقم‌زده شود، یادآور شد: برای تأمین منابع آب نیز قدم‌های مثبتی برداشته شد.

وی طرح صیانت آب را اقدامی مؤثر در راستای حفظ منابع آبی دانست و بر استفاده بهینه از آب را در شرایط فعلی تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار