رییس HSE طرح توسعه فاز 13 پارس جنوبی، گفت: نماينده فاز 13 در تيم آتش‌نشانان شركت نفت و گاز پارس نشان طلای المپياد آتش‌نشانان وزارت نفت را از آن خود كرد.
کد خبر: ۵۱۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 24 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "کوروش عمادی" با اعلام این خبر، گفت: "منوچهر آرمین" از آتش نشانان فاز 13 که در تیم آتش‌نشانان شرکت نفت و گاز پارس در سومین المپیاد تخصصی آ تش نشانان وزارت نفت حضور داشت موفق شد در بخش صعود از نردبان معلق مدال طلای مسابقات را کسب كند.

وی افزود: با توجه به نقش و جایگاه HSE در حفاظت از سلامت کارکنان، سرمایه‌ها، اعتبار شرکت و محیط زیست، طرح توسعه فاز 13 به این مهم اهمیت ویژه قائل بوده و تمام سطوح کارکنان این طرح بازوی حمایتی HSE محسوب شده و در پیاده سازی اصول و مقررات HSE مشارکت دارند.

خوشبختانه با حمایت های مدیریت طرح و همچنین، همکاری و همراهی ستاد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافندغیرعامل شرکت با تیم HSE فاز 13 موجب شده تا با انگیزه و پشتکار، فرایندهای پیاده سازی قوانین HSE پیگیری شده و نظرات کارشناسی HSE جزء اولویت های این طرح قرار گیرد.

این مقام مسوول در ادامه گفت: در حوزه فراساحل با انجام بازدیدهای کارشناسی از دکلهای حفاری، سازه های نصب شده و سکو سازی رعایت مقررات HSE توسط پیمانکاران مورد بازرسی و پایش قرار میگیرد. در پالایشگاه خشکی نیز همکاران HSE با حضور درسایت، بازرسی، برگزاری جلسات و ارتباط موثر با پیمانکاران پیاده سازی الزامات HSE را پیگیری می کنند.

عمادی افزود: اهم فعالیت های صورت گرفته توسط HSE فاز 13 شامل حضور و نظارت در تمامی مراحل ایمن سازی، مهار چاه، آ وار برداری و نصب جکت آ سیب دیده SPD13A ، تهیه اهداف و برنامه های HSE جهت ارزیابی عملکرد پیمانکار و تهیه PMS در بخش HSE، پیاده سازی فرایند PSSER ، اجرایی کردن سیستم مجوز کار راه اندازی از دیگر موارد اجرایی شده در این طرح می باشد.

ریس HSE طرح توسعه فاز ۱۳ در پایان بیان کرد: با توجه به موارد فوق الذکر و عزم جدی موجود در تمامی سطوح پروژه در رعایت مقررات ایمنی، انشاالله شاهد راه اندازی ایمن و بدون حادثه ای در تمامی بخش های طرح خواهیم بود.


نماینده شركت نفت و گاز پارس، نشان طلای المپیاد آتش‌نشانان وزارت نفت را کسب کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار