مدیرکل بنیادشهید استان معرفی شد؛
در جریان تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل از ورود خبرنگاران به جلسه ممانعت و عنوان شد که معارفه به صورت خصوصی انجام می‌شود!
کد خبر: ۵۲۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 07 November 2017

به گزارش تابناک اردبیل، خبرنگار فارس نوشت:واژه معارفه خصوصی در مدت زمان کمی که با رسانه‌های استان همکاری دارم برای من واژه آشنایی نبود، بگذریم از اینکه برخی از مدیران کل نیز ادارات را حریم خصوصی خود می‌دانند و حاضر به پاسخگویی در حوزه مسؤولیت خود نیستند اما واژه معارفه خصوصی ابداعی بود که همین امروز و توسط مسؤولین بنیاد شهید استان اردبیل انجام گرفت که در نوع خود بی‌نظیر است.

صبح امروز جلسه تودیع و معارفه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در حالی برگزار شد که از ورود خبرنگاران به جلسه ممانعت به عمل آمد و پاسخی که در این خصوص به خبرنگاران داده شد این بود که معارفه به صورت خصوصی انجام می‌شود.

نقدی که در این زمینه وجود دارد به تنهایی متوجه مسؤولان استان نیست، متاسفانه اکثر رسانه‌های استان به‌راحتی از کنار هرگونه بدعت و قانون‌گریزی مسؤولان می‌گذرند و این عملکردهای نادرست اغلب تبدیل به طنز و نقل محافل‌ می‌شود که در طول زمان باعث انحطاط رسانه‌ها و افکار عمومی استان خواهد شد.

مطمئنا بدعتی مانند برگزاری مراسم معارفه خصوصی که می‌شود آن را بزرگترین بدعت سال در استان نامید، اگر با انتقاد شدید رسانه‌ها مواجه نشود، اگر در برابر اینگونه اقدامات که سعی در بی‌توجهی به رسانه‌ها و به تبع آن بی‌توجهی به افکار عمومی دارند ایستادگی نشود، رسانه‌ها تبدیل به ابزاری فرمایشی در استان خواهند شد که با دستورات مدیران دستگاه‌ها جابجا می‌شوند.

انتظار می‌رود که در برابر چنین اقدامات به ظاهر کوچک ولی معنادار که نشان از وجود نوعی انجماد فکری در میان برخی از مدیران میانی دستگاه‌ها دارد سکوت اختیار نشود و افرادی هم که تخم صراحت مزرعه آنها را ملخ مصلحت خورده است در برابر خبرنگارانی که به طرق مختلف و در حد وسع و توان با مقالات و گزارشات انتقادی سعی دارند بار کج برخی از دستگاه‌ها سالم به مقصد برسد، سنگ‌اندازی نکنند و دایه مهربان‌تر از مادر برای کسانی نباشند که نمی‌خواهند در برابر حق و حقوق مردم استان که مطلع شدن از جزئی‌ترین تغییر و تحولات در استان است، جوابگو باشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
تو خدا یک فکری هم برای مدیریت ضعیف بهزیستی اردبیل و معاونانشون بشه چه با معارفه خصوصی چه بی معارفه خصوصی فقط برن دنبال کارشون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار